bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 030 :: 90% kobiet nosi niedopasowane biustonosze

90% kobiet nosi niedopasowane biustonosze (2010)

Z badań przeprowadzonych przez firmę Chantelle wynika, że aż 90% kobiet nosi niedopasowane biustonosze. Eksperci Chantelle w materiałach informacyjnych wskazują swoim klientkom jak dobierać biustonosz, aby leżał idealnie i zapewniał maksymalną wygodę użytkowania. Pozwalamy sobie przedrukować te porady:
Kiedy biustonosz leży idealnie?

reklama

Dobrze dopasowany biustonosz to taki, który idealnie odpowiada kształtowi biustu i wygodnie biust podtrzymuje. Cechy idealnie dobranego biustonosza: tył musi być idealnie prosty, wzdłuż linii pod biustem, część centralna powinna leżeć płasko na klatce piersiowej; jeśli są fiszbiny, powinny leżeć zgodnie z konturem biustu; miseczka nie może się wcinać w biust, powinna pozostać niewidoczna; miseczka nie może się marszczyć albo być zbyt luźna wokół linii dekoltu; biustonosz nie powinien zostawiać śladów nacisku na skórze.
Chantelle ma w ciągłej produkcji nawet do 40-stu różnego rozmiaru biustonoszy, z których każdy testowany jest pod kątem trzymania biustu, tak, aby zapewnić kobietom komfort i wygodę. Każda nowa tkanina jest testowana w laboratorium kontroli jakości, a następnie na wybranej grupie kobiet.
Chantelle oferuje aż 9 różnych typów: biustonosz na fiszbinach, bardotka, biustonosz usztywniany, biustonosz bez szwów z usztywnianą miseczką, biustonosz z miękkimi miseczkami, biustonosz typu push up, biustonosz bez szwów i bez fiszbin, biustonosz z odpinanymi ramiączkami, biustonosz z wielofunkcyjnymi ramiączkami.
Korzenie Chantelle sięgają roku 1876, kiedy to Monsieur Gamichon i jego siostrzeniec, Monsieur Kretz, przodek dzisiejszego Prezesa firmy, zdecydowali się na założenie fabryki nici elastycznych i delikatnych tkanin, pokrywając gumowe elementy włóknem bawełnianym.
Firma “Les Etablissements Kretz” zrewolucjonizowała rynek bielizny wprowadzając elastyczne ramiączka do tradycyjnego gorsetu, zapewniając tym samym nieznany dotychczas komfort noszącym je kobietom.
W 1949 roku została wylansowana Chantelle, jako marka pierwszego elastycznego pasa do pończoch specjalnie zaprojektowanego na prośby klientek. Pas Chantelle stał się sławny także dzięki reklamującemu go sloganowi: “Chantelle – pas, który nigdy się nie podciąga”.
W 1960 roku marka Chantelle poszerzyła swoją ofertę o linię biustonoszy, a z czasem także innych części damskiej bielizny, zdobywając jednocześnie ogromne doświadczenie na polu kreatywności, profesjonalizmu i technologii produkcji.
Na początku lat siedemdziesiątych, Chantelle wypromowała dwie nowe linie: Fete i Défi, które szybko okazały się sukcesem we wszystkich krajach gdzie Chantelle była dostępna w sprzedaży. Co więcej, po ponad 30 – tu latach, obydwa modele nadal świetnie się sprzedają.
Na początku lat 80-tych moda ponownie zwraca się w kierunku kobiecości. Chantelle przedstawia wówczas nową, uwodzicielską kolekcję “Les Chéris”, inspirowaną tajemniczym pięknem kobiecego ciała.

reklama
Spis treściWydania archiwalne