bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 030 :: Elledue odświeża wizerunek w Polsce

Elledue odświeża wizerunek w Polsce (2105)


Jesienią tego roku włoski producent bielizny i rajstop firma Elledue rozpoczęła oryginalną kampanię reklamową. Jako nośnik wykorzystała środki komunikacji miejskiej jakim są tramwaje. Po głównych ulicach Warszawy regularnie kursuje skład, na którym dobrze widoczne jest logo firmy, adres internetowy oraz wybrane produkty z oferty.

reklama

Zdaniem firm specjalizujących się w sprzedaży i obsłudze miejsc reklamowych na środkach komunikacji miejskiej do zalet tej formy komunikowania się przedsiębiorstwa z konsumentem należą m.in. następujące fakty – reklama na środkach komunikacji miejskiej dociera do najlepiej widocznych części miast, głównych ulic, centrów handlowych, stacji kolejowych, lotnisk; skutecznie promuje firmę przez większość doby; aktywizuje odbiorcę do zapamiętania przekazu poprzez ruch nośnika; podąża za klientem – jest wszędzie tam, gdzie pojazd; Dociera do odbiorcy w czasie, gdy jest on w drodze do pracy, sklepu; skutecznie przyciąga uwagę; podnosi rozpoznawalność marki w mieście.
Włoska marka Elledue jest obecna na polskim rynku od 1991 roku. Dystrybucją wyrobów na polskim rynku zajmuje się szczecińska firma Elledue Polska. W stałej sprzedaży znajduje się ok 100 rodzajów produktów w bogatej gamie kolorystycznej.

reklama
Spis treściWydania archiwalne