bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 030 :: Italian Fashion promuje swoje wyroby w szkołach

Italian Fashion promuje swoje wyroby w szkołach (1844)

Italian Fashion, producent bielizny z podwarszawskiej Zielonki jest sponsorem nagród w konkursie organizowanym przez Wydawnictwo Nasza Księgarnia. Konkurs połączony jest z promocją serii książek Lola. Akcja przewidziana jest na okres dwóch tygodni – od 2-go do 16-go listopada 2006. Obejmie swoim zasięgiem 496 szkół podstawowych w 32 miastach na terenie całego kraju. Nośnikiem reklamy są plakaty reklamowe umieszczone w specjalnych gablotach na terenie szkół.
Lola to nowa, niezwykła seria znanej i cenionej niemieckiej pisarki Isabel Abedi. Główna bohaterka, tytułowa Lola, to sympatyczna i pomysłowa dziewczyna, której nie brakuje pomysłów i odwagi. Przeżywa mnóstwo przygód. Wywiad z wróżką, wypowiedzenie wojny miejskim chuliganom czy tajna misja mająca na celu ochronę dobrego imienia rodzinnej restauracji? Dla Loli to żaden kłopot.

reklama

Propozycje firmy Italian Fashion na jesień / zimę 2006 to połączenie miękkości naturalnych dzianin z fasonami, które doskonale wpisują się w najnowsze trendy w modzie bieliźniarskiej. Istotą nowej kolekcji jest zestawienie piękna z wygodą i swobodą ruchu.
Graficzne nadruki, nowoczesne fasony i soczyste kolory sprawiają, że to, co kiedyś ubierało się tylko na noc dziś rozwesela niejeden weekendowy dzień. Kolekcja bielizny nocnej jest zdominowana przez ukośne paski.
Jak już informowaliśmy wyroby firmy z podwarszawskiej Zielonki zostały uhonorowane w tym roku prestiżowym – złotym godłem “LAUR KONSUMENTA“2006 w kategorii “Bielizna przyjazna ciału”.
Zdobyta przez Italian Fashion nagroda świadczy o tym, że firmie udaje się dostosować swoją ofertę do wymagań i gustów polskiego konsumenta. Jest to zasługa zawrówno wzornictwa jak i jakości wykonania oraz stosowanych materiałów. Tegoroczna kolekcja charakteryzuje się oryginalnością i indywidualnością. Przeznaczona jest dla kobiet w różnych grupach wiekowych i zawodowych, jak również dla młodzieży, która akceptuje bieliznę wygodną, modną, a zarazem atrakcyjną cenowo.
Firma Italian Fashion powstała w 1990 roku w Zielonce koło Warszawy, od początku istnienia zajmuje się produkcją bielizny osobistej nocnej i dziennej; damskiej, męskiej i dziecięcej, a także odzieży.
Mocnymi stronami Italian Fashion jest styl i jakość. Styl interpretuje i realizuje wysoką kulturę ubioru, natomiast jakość wywodzi się z procesu produkcji, który splata wyrafinowane technologie ze wspaniałym rękodziełem.
Wyroby dostępne są sklepach bieliźniarskich na terenie całego kraju a marka Italian Fashion osiąga z roku na rok mocniejszą pozycję na rynku.

reklama
Spis treściWydania archiwalne