bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 031 :: Bielizna H&M specjalnie na święta

Bielizna H&M specjalnie na święta (2953)

Zajmujący się handlem odzieżą i bielizną koncern H&M w okresie przedświątecznym na ulicach większych polskich miast zaprezentował swoją najnowszą kolekcję bielizny. W tym celu wykorzystał Citylighty należące do firmy Clear Channel.
Citylighty to nowoczesne nośniki reklamowe, zawsze podświetlone, usytuowane w samym centrum miast, wzdłuż najważniejszych ciągów komunikacyjnych, na terenach hipermarketów oraz największych dworców kolejowych.

reklama

Mający swe korzenie w Szwecji koncern H&M oprócz częstych akcji reklamowych stosuje interesującą strategię logistyczną. Nowe wyroby dostarczane są do każdego sklepu codziennie. Tak naprawdę jest to jednak wymiana towaru między kolejnymi salonami. Doskonale opracowany system codziennego obrotu towarem wewnątrz sieci implikuje realne zaopatrzenie sklepów w nowe kolekcje zaledwie osiem razy w ciągu roku.
Rozległe powierzchnie handlowe mają kojarzyć markę z obfitością i różnorodnością asortymentu. Marketingowcy dbają o to, aby H&M stał się – zwłaszcza w słowniku młodych ludzi – synonimem luksusu i wysokiej jakości. A specjaliści od sprzedaży zapewniają o niskich cenach.
Firma wyprzedza czas nie tylko w dziedzinie mody, ale również odważnie testując nowe formy komunikacji marketingowej i e-handlu. W 1980 roku można było złożyć zamówienie via e-mail, a w 1998 rozpoczął działalność internetowy sklep H&M.
Obecnie, na sukces marki pracuje ponad 45 000 pracowników w ponad 1200 sklepach. Projektanci pracują na zasadzie wyłączności i szczególnie dbają o kreowanie i śledzenie najnowszych trendów. Dzięki temu marka zapewnia sobie w świadomości klientów skojarzenie z najbardziej ekskluzywnymi i najdroższymi kolekcjami.
H&M nie posiada własnych fabryk, przez co zmniejsza koszty i redukuje ryzyko. Przeszycia na zlecenie wykonuje ok. 700 niezależnych podwykonawców, z których 60% znajduje się w Azji, a pozostała część w Europie.

reklama
Spis treściWydania archiwalne