bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 031 :: Intimissimi znowu na tablicach reklamowych

Intimissimi znowu na tablicach reklamowych (6702)

W grudniu na zewnętrznych tablicach reklamowych zaprezentowano najnowszą okolicznościową kolekcję bielizny Intimissimi. Kampania została przygotowana z rozmachem. Na billboardach usytuowanych w centrach większych polskich miast oraz na przystankach autobusowych można było zobaczyć plakaty przedstawiające najnowszą kolekcję sygnowaną tą marką. Bieliznę zaprezentowała Ana Beatriz Barros – znana brazylijska modelka, która jest twarzą marki.

reklama

Marka Intimissimi powstała we Włoszech w 1996 roku. Obecnie jest spotykana w 809 sklepach, na terenie następujących państw: Australia, Chorwacja, Cypr, Czechy, Grecja, Węgry, Włochy, Meksyk, Polska, Portugalia, Wielka Brytania, Rosja, Słowenia, Hiszpania, Turcja i USA.

Każdy sklep Intimissimi przypomina atmosferą i wyglądem typowy gust włoski. Zajmuje powierzchnię ok. 200 mkw. O nastrojowy wystrój dbają proste linie, klarowne, obszerne i rozświetlone pomieszczenia w sklepie, delikatne cieniowania w kolorze białym, ton po tonie, zaś wszystkie detale – zarówno wejście, jak i witryna oraz wnętrze sklepu – zostały tak pomyślane, aby wzmocnić komunikację i wyobrażenie marki Intimissimi.
Ana Beatriz Barros urodziła się w 1982 roku w Brazylii. Choć jej rodzinnym miastem w jest Itabira, to karierę modelki rozpoczęła Rio de Janeiro. Tam została odkryta przez jednego z agentów z Elite Model Management, który przebywał tam na wakacjach. Wypatrzył Ane na jednej z plaż i jak głosi plotka zafascynował się jej urodą i wdziękiem.
Pierwszym sukcesem Any Beatriz Barros było zwycięstwo w brazylijskim konkursie Elite Look of the Year w 1996 roku. W tym samym roku zajęła drugie miejsce w międzynarodowej edycji tego konkursu. Te dwa sukcesy pomogły jej zabłysnąć w świecie i stać się potencjalną, przyszłą modelką.
Paul Marciano jeden ze współorganizatorów Elite Model Management dostając portfolio Any, stwierdził iż szykuje się kolejna gwiazda która podbije rynek. Paul miał już duże doświadczenie z modelkami , pracował i pomagał w karierze m.in. takim modelkom jak: Eva Herzigova, Kim Smith i Josie Maran, mówiąc o świetlanej, przyszłej karierze Any wiedział co mówił. Wkrótce po rozmowie z nim Ana miała swoją pierwszą sesje zdjęciową z klimatach Hawai. Nie trzeba było czekać długo aby znaleźli się pierwsi zleceniodawcy: Onyx, Head & Shoulders i Chanel.
Dalsza kariera Ana Beatriz Barros to m.in. sesje zdjęciowe dla magazynów: Elle, Claudia, Allure , Woman i Audi oraz pokazy mody: Balmain, Dior, Lacroix, Jean Paul Gaultier, Paco Rabbane, Valentino i Lolita Lempicka.

reklama
Spis treściWydania archiwalne