bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 031 :: Kinga zamierza znacznie rozszerzyć ofertę

Kinga zamierza znacznie rozszerzyć ofertę (2160)

Białostocki producent bielizny damskiej firma Kinga ma bogate plany inwestycyjne. W najbliższym czasie zamierza uruchomić produkcję nowej linii bielizny ekskluzywnej. Ma ona konkurować z tradycyjnymi produktami w tym segmencie. Właścicielka firmy rozważa także stworzenie linii bielizny dla mężczyzn.
Kinga jest młodą, prężnie rozwijającą się firmą. W planach długookresowych jest powstanie nowej fabryki, a także rozbudowa firmy wraz z nowoczesną linią technologiczną (tzw. linią rozkroju). Kinga posiada certyfikat jakości ISO 9001:2001 oraz znak Q, nadawany za najlepszą polską jakość.
Dzięki wyróżnieniom firma jest promowana i lepiej rozpoznawana w branży, a to wiąże się ze współpracą z największymi na świecie producentami tkanin, koronek i haftów.

reklama

Kolekcje dotychczas produkowane przez białostocką firmę tworzone są z myślą o kobietach w przedziale między 17 a 35 lat. Modele nie są monotonne i świetnie czują się w nich osoby, które nie boją się pokazać bielizny przy dekoltach i prześwitujących bluzkach, a także lubią kolory. Bielizna sygnowana marką Kinga projektowana jest dla kobiet, które są ekspresyjne, kreatywne i wiedzą, czego chcą. Bielizna jest wygodna i zapewnia wysoki poziom komfortu, kusząc i pobudzając zmysły.
Każdego roku producent bielizny Kinga wydaje 2 kolekcje: “Wiosna-Lato” i “Jesień-Zima”. Bielizna odznacza się barwną kolorystyką: letnie komplety charakteryzują się pastelowymi odcieniami, natomiast zimowe wyróżnia ciemniejsza barwa (brąz, szary, kolory ziemi).
Wśród polskich producentów bielizny firma Kinga z Białegostoku znajduje się w zdecydowanej czołówce. Świadczy o tym przede wszystkim jej popularność wśród klientek oraz ilość sprzedawanych wyrobów. Firma specjalizuje się w produkcji biustonoszy typu push-up. – Kolekcja składająca się z ok. 18 wzorów.
Dystrybucja odbywa się za pośrednictwem 10 największych hurtowni bieliźniarskich w kraju. Prawie 50% wyrobów trafia na rynek zagraniczny, a głównymi odbiorcami są: Rosja, Ukraina, Niemcy, Francja.

reklama
Spis treściWydania archiwalne