bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 031 :: Rajstopy Filodoro ponownie debiutują na polskim rynku

Rajstopy Filodoro ponownie debiutują na polskim rynku (3627)

Na przełomie listopada i grudnia warszawska hurtownia Raj-Pol, wchodząca w skład Mazowieckiego Hurtowego Centrum Bieliźniarstwa i Pończosznictwa wprowadziła do sprzedaży rajstopy marki Filodoro. Sygnowane są nią wysokiej jakości rajstopy znane klientkom z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych, a teraz także za sprawą warszawskiego przedsiębiorstwa także Polkom.

reklama

- Od kilku lat obserwujemy, że polski rynek pończoszniczy zdecydowanie się ustabilizował. Klientki coraz większą uwagę przywiązują do marki kupowanych rajstop. Dlatego też zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o markę Filodoro. W naszym odczuciu będzie ona dobrym uzupełnieniem naszej dotychczasowej oferty. Natomiast sklepy pończosznicze, które z nami współpracują będą mogły wprowadzić na półkę renomowany produkt – mówi Jacek Chludziński właściciel hurtowni Raj-Pol.

Wprowadzenie na rynek nowej marki jest zadaniem wymagającym dużego zaangażowania czasowego i finansowego. W tym procesie powinny uczestniczyć wszystkie przedsiębiorstwa należące do łańcucha dystrybucyjnego – począwszy od producenta, poprzez importera, hurtownika a zakończywszy na detaliście.
Raj-Pol przyjął wyzwanie i w oparciu o doświadczenie zdobyte w czasie wprowadzania na warszawski rynek innych marek rajstop, takich jak Omsa, Golden Lady, Egeo, czy w ostatnim czasie także Gabriella. – Z moich obserwacji wynika, że nowość w ofercie hurtowni powinna być szczególnie wyeksponowana, tak aby każdy klient wchodzący na salę sprzedażową nawet mimochodem ją zauważył. Do tego istotne są plakaty informacyjne oraz tzw. aktywna sprzedaż – to znaczy informowanie klientów o nowych wyrobach i ich prezentacja – podkreśla właściciel hurtowni Raj-Pol
Dodatkowy wpływ na chęć zakupu nowości ma jej atrakcyjna cena. W tym celu Raj-Pol podjął działania zmierzające do ustanowienia na część wyrobów Filodoro cen promocyjnych. – Ważne jest aby polskie klientki zasmakowały w marce Filodoro. Jakość rajstop i ich wzornictwo jest na światowym poziomie, a zaproponowane teraz ceny czynią zakup niezwykle atrakcyjnym – mówi Jacek Chludziński
Oprócz promowania nowej marki w miejscu sprzedaży Raj-Pol systematycznie dodaje wyroby Filodoro do internetowego katalogu Pończosznictwa i Bieliźniarstwa www.dobrerajstopy.com. Dzięki temu zamawiać je mogą właściciele sklepów pończoszniczych z całej Polski.
Filodoro było już co prawda dystrybuowane w Polsce w latach 90. Jednak ówczesny właściciel marki nie był zadowolony z wyników sprzedażowych i rozwiązał umowę z importerem.
Historia marki Filodoro sięga 1982 roku kiedy to w północnych Włoszech powstała firma o takiej właśnie nazwie. Przemyślana polityka reklamowa i marketingowa oraz dobry jakościowo produkt szybko zdobył popularność na rynku. W następstwie tego włoską firmą zainteresował się amerykański koncern Sara Lee, który przejął fabrykę. W 2003 roku Filodoro zasiliło grupę Golden Lady Company – czołowego europejskiego producenta rajstop.
Warszawska hurtownia rajstop Raj-Pol jest jednym z większych dystrybutorów artykułów pończoszniczych na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego. Firma dysponuje halą sprzedażowo-ekspozycyjną o powierzchni blisko 500 m kw. Jest pomysłodawcą i inicjatorem licznych akcji aktywizujących sprzedaż rajstop, pończoch i skarpet.
We współpracy z producentami przygotowuje materiały informacyjno-reklamowe, które są wykorzystywane przez sprzedawców detalicznych i pozwalają systematycznie zwiększać wartość sprzedaży i budować trwałe relacje z klientem indywidualnym.
Raj-Pol jest firmą mocno osadzoną w polskich realiach rynkowych. Przedsiębiorstwo wzrastało wraz z krajowym rynkiem pończoszniczym i z sukcesem przystosowywało się do coraz to wyższych wymagań konsumentów.
Przez 15 lat obecności na rynku dystrybucji Raj-Pol wypracował skuteczne procedury współpracy, stał się wiarygodnym partnerem biznesowym dla ponad 600 podmiotów gospodarczych zajmujących się produkcją i sprzedażą detaliczną rajstop, pończoch, podkolanówek oraz skarpet. Na tym gruncie firma szczyci się długotrwałą współpracą z kontrahentami.
Raj-Pol jest firmą innowacyjną, która rozwija nowe sposoby dystrybucji. Od trzech lat współuczestniczy w budowie i promocji Internetowego Katalogu Bieliźniarstwa i Pończosznictwa www.dobrerajstopy.com. Katalog stanowi internetową platformę handlu hurtowego wyrobami pończoszniczymi i bieliźniarskimi. Za jego pośrednictwem produkty znajdujące się w ofercie handlowej firmy trafiają poza granice Polski. Katalog jest medium reklamowym o ogólnoświatowym zasięgu.

reklama
Spis treściWydania archiwalne