bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 031 :: Świąteczna kolekcja Triumpha

Świąteczna kolekcja Triumpha (3078)

Firma Triumph International, producent bielizny wprowadza na rynek nową kolekcję o nazwie Brilliant Emotion. Jest ona utrzymana w zmysłowej czerwieni i czerni. Ma być idealnym prezentem dla kobiet, które uwielbiają luksus i które doskonale znają swoje pragnienia.
Brilliant Emotion to subtelna, zmysłowa kolekcja o kuszącym wyglądzie. Wykonana jest z dwukolorowej, elastycznej i delikatnej koronki zestawionej z miękkim tiulem i delikatną ozdobą w kształcie litery T, wykonanej z lśniących kryształków.

reklama

Dodatkowe walory jak specjalne wzmocnienia po bokach miseczek oraz wygodne ramiączka, gwarantują idealne dopasowanie i wygodę w noszeniu – jest to szczególnie ważne dla pań noszących biustonosze z większą miseczką.
Bielizna dopasowuje się nienagannie, dając poczucie dużego komfortu. Kobieta w takiej bieliźnie poczuje pełnię swego uroku i kobiecości. Czerwona bielizna, noszona pod eleganckim ubraniem, jest również tradycyjnym elementem stroju sylwestrowego.
Początki Triumph International sięgają 1886 roku. Wówczas to w miejscowości Heubach (Wirtembergia) powstał mały zakład gorseciarski zatrudniający sześciu pracowników. Dziś produkty firmy obecne są niemalże na całym świecie. Triumph International zatrudnia ponad 30 tys. pracowników, a roczne przychody osiągają wartość 1,6 mln USD (5,2 mln zł).
W Polsce marka Triumph znana jest od ponad 40 lat. Firma Triumph International Polska powstała w lipcu 1992 roku. Obecnie jest liczącym się dystrybutorem bielizny markowej w kraju. Oferta obejmuje wszystkie rodzaje bielizny damskiej oraz szeroką gamę piżam i modeli plażowych dla mężczyzn.

reklama
Spis treściWydania archiwalne