bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 032 :: Kolejny kreatywny projekt Triumpha

Kolejny kreatywny projekt Triumpha (2066)

Firma Triumph znany producent bielizny zaprezentował w Japonii biustonosz, który można zamienić w ekologiczną torbę na zakupy. Firma przy pomocy nowego biustonosza chce zniechęcić Japończyków do korzystania z plastikowych reklamówek.
Wyściółkę biustonosza można rozwinąć tak, że zamienia się on w poręczną torbę. Poliestrowy materiał, z którego wykonana jest bielizna, powstał w wyniku recyklingu.
Firma Triumph jest znana z kreatywnego podejścia do biustonoszy. W zeszłym roku wprowadziła na rynek biustonosz, który można było podgrzać w kuchence mikrofalowej i ogrzewać się podczas mrozów.

reklama

To nie jedyne innowacje stworzone przez firmę Triumph. Na targach EXPO także w Japonii w 2005 roku Triumph zaprezentował eko – globalny biustonosz. Do jego produkcji firma wykorzystała specjalne eko- materiały, które łatwo ulegają biodegradacji.
Eko-biustonosz firmy Triumph wykonany został z materiałów o specjalnych właściwościach, przyjaznych środowisku. Fragment części tylnej biustonosza w kolorze turkusowym i szorty były wykonane z włókien kukurydzy. Sam materiał został tak wykonany, by łatwo mógł ulec biodegradacji, a to za sprawą oddziaływania mikroorganizmów.
Inny fragment biustonosza – listki doszyte do ramiączek oraz szortów – zrobione zostały z indyjskich konopi – Deccan. Jest to naturalny surowiec, nie zawierający włókien drzewnych.

reklama
Spis treściWydania archiwalne