bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 032 :: Nowy rok - nowe plany

Nowy rok - nowe plany (1915)

Mili Państwo

Pierwsze dni Nowego 2007 Roku zdominowane były przez remanenty zarówno w hurtowniach bielizny i sklepach. W tej atmosferze w błysku fleszy i telewizyjnych kamer na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych zadebiutowały Zakłady Dziewiarskie Mewa z Biłgoraja. Ten niegdyś jeden z największych polskich producentów bielizny, dziś firma specjalizująca się w projektowaniu bielizny ma bardzo ambitne plany. To właśnie środków na ich realizacje poszukuje w kieszeniach inwestorów. Czy emisja zakończy się sukcesem? Jeszcze za wcześnie aby na ten temat mówić. Można natomiast pokusić się o opinię, że Mewa zamierza podążać szlakiem już przetartym przez inne duże firmy, takie jak LPP (Henderson i Esotique) czy Atlantic. Ich strategia opiera się z kolei na wzorcach szeroko wykorzystywanych już przez zachodnie koncerny odzieżowe. Chodzi w niej przede wszystkim o wykreowanie i sprzedanie za pośrednictwem własnej sieci handlowej krótkich serii wyrobów. Firmy te wielką wagę przywiązują do wykreowania marki poprzez wizerunkowe działania marketingowe oraz zapewnienie wysokiego standardu w miejscach sprzedaży, które w większości ulokowane są w centrach i galeriach handlowych.
Mniejsi polscy producenci bielizny rozpoczęli nowy rok od wprowadzenia na rynek nowości produkcyjnych, których wzory zostały wcześniej przedstawione w katalogach reklamowych. W tym miejscu warto wspomnieć o nowym dziale “W hurtowniach bielizny”, który począwszy od tego numeru będzie obecny w Magazynie Bieliźniarstwo & Pończosznictwo. Będziemy w nim informować o nowych wzorach, które fizycznie weszły do sprzedaży i są dostępne.
Początek roku to dobry czas aby przedstawić nasze plany na najbliższe miesiące. Jeszcze w styczniu planujemy nieco unowocześnić nasz serwis i tym samym stworzyć nowe możliwości zamieszczania reklamy.
Planowane zmiany mają także na celu dodatkowe z optymalizowanie zawartości serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych. Z przeprowadzonej na początku roku analizy osiąganych wyników – jesteśmy zadowoleni. Nasz serwis plasuje się bowiem do bardzo wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania dla słów kluczowych związanych z branżą bieliźniarską i pończoszniczą. To wszystko już przekłada się na wzrost liczby odwiedzin, która powoli zbliża się do 10000 trafień w ciągu miesiąca. Jeszcze korzystniej wygląda dynamika odwiedzalności. W grudniu serwis www.bipm.pl odwiedziło dwa razy więcej internautów niż w listopadzie, choć serwis był rzadziej aktualizowany. Te obserwacje skłoniły nas do obniżenia częstotliwości wydań kolejnych numerów. Mamy nadzieję, że dzięki temu będziemy mogli zaprezentować Państwo jeszcze ciekawsze materiały, które dostarczą gorących informacji i przyczynią się do promocji firm z nami współpracujących.

Zapraszam do lektury 32 numeru Magazynu BiPM
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne