bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 033 :: Samanta z rozmachem reklamuje kolekcję wiosna-lato 2007

Samanta z rozmachem reklamuje kolekcję wiosna-lato 2007 (3543)

Producent bielizny firma Samanta z Białki (woj. małopolskie) zamierza w tym roku znacznie zwiększyć przychody ze sprzedaży. Kluczem do realizacji tego celu ma być szeroka akcja reklamowa prowadzona w prasie kobiecej. Uwagę czytelniczek pism ma przyciągnąć modelka, która będzie prezentować wybrane modele z najnowszej kolekcji podhalańskiego producenta bielizny. Twarzą marki zdecydowała się zostać, znana z roli w serialu “M jak Miłość” oraz z programu “Taniec z gwiazdami” – aktorka Katarzyna Cichopek.
Zaangażowanie tak znanej i lubianej aktorki obdarzonej pełnymi kobiecymi kształtami do prezentowania najnowszej kolekcji, może okazać się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę i walnie przyczynić się do popularyzowania wizerunku marki Samanta.

reklama

Trzeba zauważyć, że firma Samanta dokonała trafnego wyboru, ponieważ właśnie teraz Katarzyna Cichopek cieszy się dużą popularnością, a to z kolei jest gwarancją tego, że nowa rola będzie żywo komentowana w mediach. Tak właśnie się stało.
W jednym z lutowych wydań dziennika “Super Express” zdjęcie aktorki prezentującej bieliznę Samanta zostało opublikowane na pierwszej stronie gazety – zaraz obok winiety – nie ma lepszego miejsca. Obok zdjęcia znalazł się także artykuł, w którym szefowa działu marketingu firmy Samanta Patrycja Gołek powiedziała m.in., że firmie zależało na tym aby biustonosze firmowane znakiem Samanta były prezentowane przez Kasię Cichopek, gdyż aktorka ta “ma pełne, kobiece kształty. I w przeciwieństwie do wielu kobiet, wcale się tego nie wstydzi”.
Katarzyna Cichopek ma 25 lat. Swoją popularność zyskała, wcielając się w rolę Kingi Filarskiej w najpopularniejszym polskim serialu ostatnich lat “M jak miłość”, a także występując w programie “Taniec z gwiazdami”, w którym zdobyła główną nagrodę.
Firma Samanta powstała piętnaście lat temu. Na początku zaspokajała jedynie potrzeby rynku lokalnego. W 1997 roku zdecydowała się rozszerzyć obszar działania. Za pośrednictwem hurtowni bielizny, produkty trafiły na rynek krajowy. Ta decyzja umożliwiła firmie dalszy rozwój, rozszerzenie oferty oraz zdobycie grona stałych klientek.
W 2003 roku Samanta zrezygnowała ze współpracy z hurtowniami bielizny i zdecydowała się na dystrybucję wyrobów za pośrednictwem sklepów. W chwili obecnej produkty podhalańskiego producenta bielizny dostępne są w ok. 200 sklepach. W planach firmy jest natomiast budowa własnej sieci sprzedaży opartej o własne salony.
W swojej dotychczasowej działalności Samanta była laureatem następujących nagród i wyróżnień: Certyfikat ISO 9001:2000; Nominacja do “Polskiego Godła Promocyjnego”; “Laur Wokulskiego”; Paszport Klubu Europejczyka; wyróżnienie w konkursie “Gazele Biznesu”; “Mister Eksportu Przemysłu Lekkiego 2006”; Srebrny Laur Konsumenta.

reklama
Spis treściWydania archiwalne