bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 034 :: Atlantic zapowiada kolejne wydarzenia promocyjne

Atlantic zapowiada kolejne wydarzenia promocyjne (1959)

Firma Atlantic producent i dystrybutor młodzieżowych wzorów bielizny damskiej, męskiej, dziecięcej, strojów kąpielowych i kąpielówek zdecydowała się rozszerzyć spektrum działań wspierających sprzedaż bezpośrednio w punktach handlowych.
Jak przystało na nowocześnie zarządzaną firmę – Atlantic powierzył organizację nowych akcji wyspecjalizowanej agencji, która zajmie się kompleksową kreacją oraz produkcją materiałów POS dla salonów firmowych i partnerskich Atlantic.

reklama

W pierwszym kwartale tego roku Atlantic w swoich sklepach przeprowadził już dwie kampanie BTL – z okazji Walentynek oraz Dnia Kobiet. W ramach przeprowadzonych promocji pod nazwą “Przez zmysły do Serca” oraz “Dziś jest Twój dzień – mamy dla Ciebie prezent”. Specjalnie na potrzeby akcji wyprodukowano specjalne materiały informacyjne zachęcające do odwiedzenia salonu z bielizną.
Misją Atlantic jest tworzenie bielizny idealnej na każdą okazję, zapewniającej swobodę i wspaniały nastrój. Przez ponad 10 lat obecności na rynku Europy Środkowo-Wschodniej firma zdobyła i ugruntowała pozycję lidera i eksperta w sektorze bielizny. Do firmy Atlantic należą obecnie trzy marki: Atlantic, Mistigue i Arcado.

reklama
Spis treściWydania archiwalne