bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 034 :: Sieć Gorseteria ma nowego właściciela

Sieć Gorseteria ma nowego właściciela (2960)

W pierwszym kwartale tego roku sieć multibrandowych sklepów z ekskluzywną bielizną damską i męską Gorseteria została przejęta przez łódzką spółkę Lingerie. Nowy właściciel zapowiada zdecydowane rozszerzenie oferty w już działających sklepach oraz otwieranie nowych punktów.
Firma zapowiada, że do współpracy zapraszać będzie czołowe, zagraniczne marki branży bieliźniarskiej. Ten kierunek działania ma być odpowiedzią na oczekiwania obecnych klientów Gorseterii, którzy chcą kupować bieliznę znanych polskich i zagranicznych producentów.

reklama

Oprócz rozwinięcia oferty, nowy właściciel sieci zamierza w dalszym ciągu szkolić pracowników obsługi klienta. W tym upatruje możliwość budowania swojej przewagi nad konkurentami. Osoba zatrudniona w sklepie oferującym markową bieliznę musi umieć doradzić, podpowiedzieć oraz co nie mniej ważne zachęcić do zakupu wyrobu danego producenta.
W polskich realiach kwestie obsługi klienta w sklepach i salonach z modną bielizną cały czas pozostawiają wiele do życzenia. Widać już co prawda pewne zmiany jednak to dopiero początek. Rynek dystrybucji bielizny w Polsce jest już nasycony. Klient ma do wyboru wiele miejsc, w których może kupić ten sam produkt. Dlatego też położenie specjalnego nacisku na obsługę bezpośrednio w miejscu ma kluczowe znaczenie dla sukcesu rynkowego. Klient, który został profesjonalnie obsłużony zazwyczaj staje się lojalnym odbiorcą i poleca sklep swoim znajomym.
Przypomnijmy – w ramach sieci Gorseteria działa obecnie 19 salonów. Dwa z nich stanowią własność łódzkiej firmy Lingerie pozostałe działają na zasadzie franczyzy.
Jeszcze w tym roku ma zostać otwartych od czterech do pięciu nowych placówek. Docelowo sieć ma liczyć 45 sklepów. Planowane zmiany pomogą wzmocnić ugruntowaną już pozycję marki na rynku.
Rozwój sieci ma się odbywać w ramach współpracy opartej na franchisingu. Potencjalni partnerzy mogą liczyć nie tylko na pomoc przy załatwianiu formalności związanych z otwarciem salonu, jego lokalizacją, wizualizacją i wyglądem zewnętrznym czy wsparciem silną marką Groseteria, ale przede wszystkim na profesjonalne działania promocyjne i pomoc w doborze personelu.
Sieć sklepów Gorseteria powstała w roku 1999. W chwili obecnej w sieci działa osiemnaście sklepów w galeriach centrów handlowych w Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Mikołowie, Bielsku-Białej, Szczecinie, Bydgoszczy, Bytomiu, Białymstoku, Czeladzi, Częstochowie, Poznaniu, Opolu i Krakowie.
Wnętrza salonów utrzymane są w delikatnych beżowych odcieniach kości słoniowej z błękitem, co wywołuje ciepłą, przyjazną atmosferę. Każda kobieta czuje się dobrze w sklepie Gorseterii – niezależnie od tego czy woli nowoczesność, czy odrobinę romantyzmu.
Oferta bielizny sprzedawanej w sklepach sieci Gorseteria odpowiada współczesnym trendom rynkowym, gdzie klienci coraz częściej poszukują pełnej oferty rynkowej w jednym miejscu. “Multibrand” jest siłą Gorseterii i jej hasłem przewodnim. Propozycje najlepszych polskich producentów wzbogacone o renomowane marki zagraniczne.

reklama
Spis treściWydania archiwalne