bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 034 :: Sukces Pierwszego Salonu Bielizny i Mody Plażowej Body Style

Sukces Pierwszego Salonu Bielizny i Mody Plażowej Body Style (2469)

Jesteśmy bardzo zadowoleni. Znakomita organizacja. Duże zainteresowanie. Podpisaliśmy interesujące kontrakty. Nawiązaliśmy nowe kontakty. Organizatorzy mogą na nas liczyć we wrześniu.
Właśnie w takim pozytywnym tonie wypowiadają się o Pierwszym Salonie Bielizny i Mody Plażowej Body Style – wystawcy z branży bieliźniarskiej, których liczna grupa zaprezentowała swoją ofertę w Poznaniu. Wszystko zatem wskazuje na to, że okres zniechęcenia do prezentowania swojej oferty w trakcie krajowych imprez targowych polska branża bieliźniarska ma już za sobą. Pierwszy krok w kierunku reaktywacji tak ważnych wydarzeń branżowych został uczyniony. Dalszy rozkwit tej formy budowania pozytywnego i ciepłego wizerunku spoczywa w rękach wystawców oraz organizatorów.

reklama

Ci pierwsi muszą dostrzec potrzebę cyklicznych spotkań z potencjalnymi odbiorcami, kooperantami i konkurentami na neutralnym gruncie. Natomiast w rękach drugich – znaczy organizatorów spoczywa odpowiedzialność za profesjonalne i perfekcyjne przygotowanie imprezy. Organizatorzy muszą także zachować umiar w ustalaniu cen za wynajem stoiska i dodatkowe usługi. Jeśli te dwa czynniki zostaną zachowane, a panujące na rynku ożywienie utrzyma się to można liczyć, że kolejne targi odwiedzi jeszcze większa grupa gości.
Jest wiele przesłanek mówiących o tym, że to właśnie Poznań powinien być targową stolicą polskiej branży bieliźniarskiej i pończoszniczej. Miasto ma uznaną na świecie targową renomę, ma odpowiednią infrastrukturę i zaplecze oraz co najważniejsze – organizacja targów spoczywa w rękach fachowców. Wiedzą oni jak zainteresować media, jak zadbać o to, aby informacja o imprezie pojawiła się w rozgłośniach radiowych i stacjach telewizyjnych. Potrafią także zadbać o miłą atmosferę i co bardzo istotne – ustalą cennik stoisk na przystępnym dla każdej firmy poziomie.
Tak właśnie było w czasie tej edycji targów. Relacje z Pierwszego Salonu Bielizny i Mody Plażowej Body Style pojawiły się w prasie, radiu i telewizji. Wystawcy mogli liczyć w każdym momencie na pomoc organizatorów, a cena stoiska była niezwykle przystępna. Mianowicie koszt wynajęcia kompletnego stanowiska wynosił 3,5 tys. zł. W zamian za to wystawca otrzymywał zabudowany boks, karty wjazdu na teren targów, zaproszenia dla kontrahentów oraz wielkoformatowy wydruk reklamujący stoisko. Organizatorzy wzięli także na siebie prace związane z przygotowaniem pokazów prezentowanych na stoiskach produktów. – Bardzo zależy nam na reaktywowaniu w Polsce tradycji targów prezentujących dorobek przemysłu lekkiego. Dlatego tegoroczna edycja imprezy została poszerzona o Salon Bielizny i Mody Plażowej Body Style. Tym sposobem chcemy doprowadzić do sytuacji, w której na terenie MTP odwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą najlepszych polskich firm. Dzięki dużemu doświadczeniu w organizacji imprez dla innych branż możemy wszystkim zainteresowanym zaproponować bardzo korzystne warunki wynajmu stoiska. W naszym odczuciu właśnie taka elastyczna polityka cenowa umożliwi organizację w Polsce targów zbliżonych popularnością do tych odbywających się w Moskwie czy w innych krajach Europy Zachodniej. Po analizie liczby odwiedzających oraz po wysłuchaniu opinii wystawców – mogę powiedzieć, że jesteśmy na właściwej drodze i już dziś zapraszam na jesienną edycję Salonu – mówi Julianna Michalak – dyrektor projektu.
Poniżej prezentujemy fotograficzną relację z pokazów jakie miały miejsce w trakcie targów, a ich przedmiotem była bielizna.

reklama
Spis treściWydania archiwalne