bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 035 :: Opinie wystawców Salonu Body Style wiosna 2007

Opinie wystawców Salonu Body Style wiosna 2007 (2138)

Już po zamknięciu poprzedniego numeru otrzymaliśmy od organizatora Salonu Body Style wiosna 2007 bardzo interesujący materiał – opinie wystawców biorących udział w wiosennej edycji imprezy. Jako, że nasz MAGAZYN jest zwolennikiem możliwie szybkiej reaktywacji bieliźniarskich imprez targowych w Polsce zdecydowaliśmy się opublikować otrzymany materiał. Tam gdzie zaszła taka konieczność wzbogaciliśmy go o krótkie noty o firmach. Podpis pod materiałem sugeruje, że poniższe opinie zostały zebrane przez dziennikarzy serwisu moda.com.pl. Serwis ten był patronem internetowym Salonu Body Style wiosna 2007.


Piotr Michalak, wyłączny przedstawiciel marki Bruno Banani w Polsce
Z targów w Poznaniu jestem bardziej zadowolony niż z targów w Warszawie, w których uczestniczyliśmy trzykrotnie czy targów sportowych w Kielcach. Choć w Warszawie marka Bruno Banani zdobyła nagrodę Kryształowego Manekina za kolekcję męską – nie przełożyło się to na efekt sprzedażowy. Do Poznania zaprosiliśmy naszych klientów, przyjechało około 20%. Uważam, że to dużo. Nie wszyscy składali zamówienia, część klientów wolała, aby przedstawiciel pojawił się u nich ponownie po zakończeniu targów, choć wiadomo, że nie będzie mógł wówczas przedstawić całej kolekcji. Dziś nie powiem czy na sto procent będę się wystawiał podczas kolejnej edycji, ale dużo argumentów za tym przemawia. Warunki finansowe są zachęcające. Wiadomo, że marketing kosztuje. Pieniądze wydane na wystawianie się tutaj są tego warte, ponieważ za obecnością w Salonie “Body Style” idą konkretne zamówienia adekwatne do poniesionych kosztów.

Od redakcji BiPM: Bruno Banani to istniejąca od 1993 roku niemiecka marka bieliźniarska. Bieliznę tej marki charakteryzuje prostota i oryginalność. Nie ma w niej koronek, haftów ani przesadnych ozdób. Kolekcje bielizny Bruno Banani są śmiałe, nowoczesne i przede wszystkim wykonywane z najwyższej jakości włókien. Produkty tej marki przeznaczone są dla osób posiadających swój indywidualny styl, dużo poczucia humoru i szczyptę autoironii. Marka Bruno Banani nie ogranicza się tylko do bielizny. Z tym logo można również kupić zegarki, okulary, męską odzież i oczywiście zapachy.


Grażyna Kurpińska, firma GrakMar
Wystawiamy się na targach po raz pierwszy. Do tej pory nie odczuwaliśmy takiej potrzeby. Teraz chcieliśmy zaprezentować nasz nowy produkt – manekin do prezentacji bielizny – szerszemu gronu odbiorców. Z efektów jesteśmy bardzo zadowoleni. Klienci chętnie odwiedzali nasze stoisko, oglądali manekiny i byli zaskoczeni atrakcyjną ceną, która jest trzykrotnie niższa od ceny manekinów dotychczas dostępnych na rynku. Targi były więc dobrym miejscem na premierę naszego nowego produktu.

Od redakcji BiPM: Firma GrakMar z Łodzi istnieje na rynku od 1992 roku. Zajmuje się produkcją manekinów do prezentacji odzieży i bielizny (rozmiar damskie 38). W ofercie znajdują się także manekiny damskie (rozmiary 34, 36-38, 40-42), męskie (rozmiar 50) i dziecięce (rozmiary 104-124, 130-145). GrakMar produkuje także specjalne ekspozytory do prezentacji bielizny i rajstop.

reklama


Łukasz Szablewski, przedstawiciel marki Vamp!
Salon Bielizny w Polsce był potrzebny, brakowało tego typu imprezy. Uważam, że na targach łatwiej jest pozyskać klientów. Tu na targach ich liczba nie była duża, ale mam nadzieję, że jest to uzasadnione pierwszą edycją. Mam nadzieję, że Body Style będzie się rozwijał równie dynamicznie jak Salon Kontraktacji “Next Season”. Jesteśmy zdecydowani wystawiać się podczas kolejnych edycji.

Od redakcji BiPM: Grecka firma Vamp – specjalizująca się w produkcji bielizny powstała w 1981 roku. Przedsiębiorstwo budowane było od podstaw. Dziś firma szczyci się własnym biurowcem o powierzchni 2000 mkw. W jego skład wchodzą: biura, magazyny, salony wystawowe. Dziś firma zatrudnia 30 osób. W ofercie znaleźć możemy m.in. koszulki, pidżamy, spodenki i stroje kąpielowe. Vamp eksportuje swoje wyroby m.in. do Polski, Czech i na Węgry.


Marcin Nowak, manager firmy Extras by Fantazja – Just
Do wystawienia się w Salonie Body Style zmobilizował nas przede wszystkim sentyment do targów poznańskich i to, że w Polsce już od dawna brakuje imprezy tego typu. Miejsca, gdzie producenci, dystrybutorzy bielizny i przede wszystkim handlowcy, czyli grupa zakupowa, może spotkać się niekoniecznie po to, żeby zebrać zamówienia i podpisać kontrakty, ale żeby się poznać i wymienić poglądy. Ostatnio na targach w Dusseldorfie spotykaliśmy klientów z Polski i wydawało nam się, że to jest miejsce spotkań polskiej branży, ale widzę, że targi w Poznaniu reaktywują się. Mam nadzieję, że za rok albo za dwa lata będzie to impreza podobna do tych jakie miały tu miejsce dekadę temu, kiedy Poznański Tydzień Mody był liczącą się imprezą w tej części Europy. Mam bardzo pozytywne odczucia przede wszystkim w kwestii organizacyjnej. Organizator zapewnił w pełni wyposażone stoisko z gotowym wydrukiem wielkoformatowym, mamy sympatyczny catering, otrzymujemy wjazdówki i wejściówki. Są to rzeczy, których – jak pamiętam – wcześniej na targach nie było. Podsumowując przeprowadzone tu rozmowy jestem również zadowolony – mieliśmy spore zainteresowanie i nawiązaliśmy bardzo dużo kontaktów, więc myślę, że przełoży się to na wzrost naszej sprzedaży w przyszłości.

Od redakcji BiPM: Marka Extras For Your Body należy do firmy Fantazja-Just z Torunia. Jest jedyną w Europie kompletną ofertą akcesoriów i dodatków do bielizny i odzieży, produkowaną w Polsce przy zachowaniu najwyższej jakości i sprzedawaną w eleganckich opakowaniach. Celem firmy jest ułatwienie kobietom jak najlepszego wykorzystania bielizny osobistej i odzieży tak aby jej używanie sprawiało maksymalną przyjemność i komfort. Produkty sygnowane marką Extras dostępne sprzedawane są bezpośrednio do sklepów. Firm zapewnia wsparcie w ekspozytery oraz materiały reklamowe.


Monika Górniak, przedstawiciel handlowy firmy Vero Styl
Nasza firma debiutuje na rynku, posiada w ofercie produkty włoskiego producenta rajstop Voila. W Poznaniu pokazujemy szeroką gamę rajstop, bielizny i wszelkiego rodzaju dodatków. Ponieważ dopiero wchodzimy na rynek, targi były dla nas szansą na zdobycie klientów, zainteresowanie ich ofertą i zareklamowanie się. Wyjeżdżamy z Poznania ze sporą liczbą nowych kontaktów i ciekawych propozycji współpracy. Po pierwszych targach jesteśmy otwarci na kolejne.


Sebastian Wierzbiński, firma Saurian
Jesteśmy młodą firmą, chcemy zaistnieć na rynku, stąd nasza obecność tutaj. Przyjechaliśmy pokazać naszą kolekcję, chcieliśmy, aby została oceniona przez handlowców. Uzyskaliśmy bardzo pozytywne opinie. Przeprowadzone na targach rozmowy pozwoliły nam odnaleźć odpowiednie luki na rynku, które będziemy starali się wypełnić. Prawdopodobnie wrócimy na kolejną edycję Salonu “Body Style”.

Od redakcji BiPM: Firma Saurian z Katowic jest producentem strojów kąpielowych. Stawia na wysoką jakość produktów oraz oryginalność wzorów. Tworzy stroje w oparciu o materiały i dodatki wiodących producentów włoskich i hiszpańskich. Firma zapewnia, że dysponuje nowoczesnym parkiem maszynowym, który jest nieustannie udoskonalany.

ks -moda.com.pl/ MTP

reklama
Spis treściWydania archiwalne