bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 035 :: Polscy producenci bielizny otrzymują certyfikaty ISO

Polscy producenci bielizny otrzymują certyfikaty ISO (2230)

Szanowni Czytelnicy

Kwiecień był bardzo pracowitym okresem dla branży bieliźniarskiej i pończoszniczej. To właśnie w miesiącu w hurtowniach bielizny i rajstop pojawiło się najwięcej nowych wzorów. Nie było tygodnia, aby na półkach nie pojawił się nowy biustonosz, czy majtki z kolekcji wiosenno-letniej. Mimo szerokiego wyboru nowości właściciele sklepów detalicznych z bielizną z wytęsknieniem oczekują pierwszych prawdziwie gorących dni. To właśnie wówczas najczęściej klientki decydują się na dokonanie zakupów. Gorąca aura wymusza bowiem zmianę sposobu ubierania.
W kwietniu wiele wydarzeń miało także miejsce w firmach produkujących bieliznę. Z najbardziej spektakularnych należy wymienić chociażby oficjalne obchody 15 urodzin firmy Alles z Głowna (woj. łódzkie). Relację z tej imprezy odnajdą Państwo w tym numerze Magazynu.
Drugim nie mniej ważnym wydarzeniem stało się spotkanie klientów firmy Lama z podwarszawskich Janek. Lama zdecydowała się na wprowadzenie nowego, interesującego systemu dystrybucji produktów. Co ważne istotnym jego elementem są hurtownie bielizny. Jest całkiem prawdopodobne, że po zrealizowaniu założeń – inni producenci dostrzegą potencjał jaki tkwi w polskich hurtowniach i wspólnie z nimi zdecydują się pomóc detalistom w aktywnej sprzedaży polskiej modnej bielizny.
Na rynku warszawskim już w czerwcu szykują się duże zmiany. Z końcem miesiąca zostanie zamknięty Jarmark Europa popularnie zwany Stadionem. Kilku znanych producentów bielizny straci ważne ogniwo łańcucha dystrybucji i będzie zmuszona do poszukiwania alternatywnych rozwiązań. Likwidacja Stadionu powinna mieć pozytywny wpływ na obroty warszawskich sklepów z bielizną. Klienci będą mieli utrudniony dostęp do konkurencyjnej cenowo bielizny pochodzenia azjatyckiego.
W tym numerze Magazynu znajdą Państwo także interesujący materiał poświęcony badaniom jakości tzw. chińskich biustonoszy. Tekst może być przestrogą dla Pań, które robiąc zakupy sugerują się jedynie ceną. Takie wybory mogą mieć nieprzyjemne skutki.

Zapraszam do lektury
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne