bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 035 :: Wiosna kojarzy się bielizną Triumph

Wiosna kojarzy się bielizną Triumph (2597)

Jak było do przypuszczenia wraz z pierwszymi ciepłymi dniami na ulicach największych polskich miast pojawiły się reklamy bielizny Triumph. Nośnikiem tradycyjnie wykorzystywanym do jej ekspozycji są tablice reklamowe. Co prawda nie dysponujemy takimi danymi, ale wydaje nam się, że togoroczna kampania prowadzona jest przy pomocy większej liczby nośników lub po prostu plakaty znajdują się w bardziej prestiżowych miejscach.
Kolejna kampania zewnętrzna została z radością przyjęta przez sklepy, które mają podpisaną umowę z firmą Triumph. Właściciele takich placówek, z którymi rozmawialiśmy twierdzą, że reklama zewnętrzna znacznie podnosi sprzedaż szczególnie produktów eksponowanych na billboardach. Klientki proszą konkretnie o ten produkt i nie chcą słyszeć o żadnym innym.

reklama

Firma Triumph jak już niejednokrotnie pisaliśmy, jako nieliczna z firm bieliźniarskich obecnych na polskim rynku prowadzi systematyczne działania reklamowe, które opierają się na wykorzystniu mediów ogólnopolskich. Wypowiedzi właścicieli sklepów potwierdzają, że takie działania są potrzebne i przynoszą zamierzony skutek.
Zaangażowanie Triumpha w działania reklamowe zostało także docenione przez jury XV edycji konkursu Idea Awrads. W dziale moda i uroda w kategorii outdoor Srebrną Ideę otrzymała firma Triumph International (Polska) za kampanię reklamową z kwietnia 2006 roku.
Właścicielem zdjęcia wykorzystanego w nagrodzonej kampanii jest firma Triumph International, fotografię wykonał Szwed Russel James, a bieliznę Triumph International prezentuje Amerykanka Sara Liz. Doborem nośników zajmowała się Agencja W.T. z Poznania.
Na uroczystej Gali, która odbyła się dnia 1 marca 2007 w Warszawie, Srebrną Ideę odebrała pani Elżbieta Lityńska Dyrektor Marketingu Triumph International (Polska).
Spółka Triumph International (Polska) od 15 lat dba o zaspokojenie wszelkich upodobań konsumentów oferując pełny asortyment bielizny dziennej i nocnej dla obojga płci, oraz stroje kąpielowo-plażowe. Firma regularnie wprowadza na rynek nowe barwy uwzględniające tendencje kolorystyczne modne w danym sezonie. Dzięki jakości swych produktów oraz nieustannemu wsłuchiwaniu się w potrzeby klientek, zdobywa zaufanie i serca kolejnego pokolenia Polek utrzymując pozycję lidera na rynku bieliźniarskim.
Na zdjęciu prezentujemy obecny plakat reklamujący bieliznę Triumph.

reklama
Spis treściWydania archiwalne