bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 036 :: Bielizna korygująca Mitex w jeszcze większym wyborze

Bielizna korygująca Mitex w jeszcze większym wyborze (6695)

Łódzki producent bielizny ciążowej i korygującej firma Mitex kończy etap rozruchu nowego zakładu produkcyjnego. Po ponad dziesięcioletniej obecności w centrum Łodzi firma zdecydowała się przenieść zakład produkcyjny oraz część biurową poza granice miasta do miejscowości Konstantynów Łódzki.
W rozmowie z redakcją Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo współwłaściciel firmy Mitex Wojciech Kunikowski powiedział, że nowe zlokalizowanie zakładu pozwoli perfekcyjnie dopasować przestrzeń pomieszczeń do wymogów nowoczesnego zakładu specjalizującego się w produkcji bielizny specjalistycznej. Ponadto projekt pomieszczeń został wykonany w ten sposób, aby możliwa była ich późniejsza rozbudowa i tym samym sprostanie coraz większemu zainteresowaniu ofertą.

reklama

Godne uwagi jest również to, że miejscowe władze samorządowe służą łódzkiej firmie pomocą w pozyskiwaniu nowych pracowników i już prowadzą rozmowy na temat dalszej współpracy. Ten przyjazny klimat sprzyja wprowadzaniu na rynek zupełnie nowych produktów.
Już w czerwcu w sprzedaży pojawi się półgorset Perła. Jest on przeznaczony dla pań obficiej obdarzonych przez naturę. Wyrób ten otworzy nową linię produktów, które będą sprzedawane pod nazwą Mitex Gold. Bielizna sygnowana tą nazwą sprzedawana będzie w nowych opakowaniach. Mitex chce aby docelowo trafiła ona do salonów i sklepów usytuowanych w centrach i galeriach handlowych. Współwłaściciel firmy Wojciech Kunikowski podkreśla jednak, że w zakresie dystrybucji linia ta dostępna będzie jak pozostałe wyroby w hurtowniach bielizny.
Już jesienią tego roku oferta firmy Mitex zyska kilka nowych mocnych pozycji. Zasłaniając się tajemnicą handlową Mitex nie chce teraz zdradzać szczegółów.
To jednak nie koniec nowości i bogatych planów produkcyjnych Mitex’u na najbliższe lata. Łódzkie przedsiębiorstwo rozważa możliwość uruchomienia produkcji wysokospecjalistycznej bielizny korygującej przeznaczonej dla osób, które poddały się zabiegowi odsysania tkanki tłuszczowej. W dalszej perspektywie rozważa również przygotowanie serii męskiej bielizny korygującej. W tej kwestii właściciele firmy zachowują jednak ostrożność. – W tym względzie bacznie obserwujemy sytuację na rynku i śledzimy badania socjologiczne dotyczące zachowań konsumpcyjnych mężczyzn. Co prawda męska część polskiego społeczeństwa w większość nie przejawia jeszcze zainteresowania dbania o swój wygląd to jednak liczymy, że w najbliższych latach zacznie się to zmieniać. Na rynku pojawi się miejsce na męską bieliznę korekcyjną. Wówczas dołączymy ją do naszej oferty – mówi Wojciech Kunikowski.
Działania w zakresie dynamicznej rozbudowy oferty produktowej to nie jedyne zadania, które w tym momencie realizowane są przez dział marketingu firmy Mitex. W pierwszym kwartale tego roku produkty Mitexu z powodzeniem weszły na rynki nowych krajów Unii Europejskiej – Bułgarii i Rumuni.
Mitex zabiega także o jak najlepsze kontakty z krajowymi dystrybutorami bielizny. Z myślą o nich przygotował akcję “Pora na Mitex”. W jej ramach w wybranych hurtowniach okresowo obniżono ceny na wszystkie wyroby tego producenta, a pracownicy hurtowni wzięli udział w szkoleniach sprzedażowych. Ich przedmiotem było wskazania nowych trendów w sposobie obsługi klientów. Tradycyjnie już akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem kupujących.
W tym roku innowacją jest nagroda specjalna ufundowana przez Mitex. Jest nią wycieczka zagraniczna dla najlepszego klienta – to znaczy takiego, który w tym roku kupi produkty Mitex za największą kwotę.
Przypomnijmy, w zeszłym roku Mitex także przeprowadził podobną akcję. Zdaniem Joanny Sicińskiej zajmującej się marketingiem w firmie Mitex – ubiegłoroczna edycja akcji – Tydzień z Mitexem zakończyła się dużym sukcesem. Wzrosła wartość sprzedaży, klienci kupowali również większą liczbę produktów Mitex. Na sprzedażowe wyniki tegorocznej akcji przyjdzie jeszcze poczekać.
Joanna Sicińska odpowiedzialna za marketing w firmie Mitex zapowiada także, że firma zamierza rozwinąć działania aktywizujące sprzedaż, gdyż korzystnie wpływają one na wizerunek przedsiębiorstwa oraz generują dodatkowe przychody. W latach następnych akcją ma być rozwijana – a klienci zaskakiwani korzyściami.

Firma Mitex jest producentem damskiej bielizny dziennej. Ofertę kieruje do kobiet poszukujących bielizny, która pomaga zbliżyć się do ideału i podkreśla naturalne piękno kobiecej sylwetki. Charakterystyczna jest również linia, bielizny adresowanej do przyszłych mam oraz bielizna korygująca. Ta ostatnia pomaga paniom w ulepszeniu swojej sylwetki, ukrycie zbędnych wypukłości i uwydatnieniu pewnych części ciała. Wyroby Mitexu powalają spłaszczyć brzuch i biodra, uwypuklić pośladki, wymodelować uda.
Bielizna korygująca Mitex jest szyta z dzianin z włóknem elastycznym Lycra. Pozwala to osiągnąć efekt korygowania i modelowania sylwetki, zachowując jednocześnie wysoki poziom wygody. Nowoczesne dzianiny “oddychające”, cienkie o dużej sprężystości (zastosowane m.in. w najnowszych modelach: FLO, ELISE) to wygoda i spełnienie oczekiwań każdej kobiety. Wyrafinowana technologia szycia z zastosowaniem płaskich, niedrażniących szwów (ultra miękkie nici) zapewnia komfort podczas noszenia bielizny.
Odrębną podgrupę linii korygującej Mitexu stanowią gorsety: Talia, Super Talia, Super Talia String, Rita, Lisa, Ines, Aida. Zdaniem właścicieli firmy wyroby te to elita wśród bielizny. Produkty te pozwalają utrzymać sylwetkę w doskonalej formie cały dzień. Są wykonane z najlepszych dostępnych na rynku europejskim dzianin, swą sprężystością i odpowiednimi dodatkami (metalowe fiszbiny) pomagają nie tylko skutecznie skorygować krąglości. Mają również zbawienny wpływ na kręgosłup, ponieważ wymuszają utrzymywanie prostej postawy. Na polskim rynku ta grupa bielizny cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

reklama
Spis treściWydania archiwalne