bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 036 :: Hurtownia rajstop Raj-Pol promuje polskie skarpety

Hurtownia rajstop Raj-Pol promuje polskie skarpety (3442)

Hurtownia Rajstop Raj-Pol jedna z większych i dynamicznie rozwijających się firm branży pończoszniczej w Polsce już wkrótce stanie się liczącym dystrybutorem markowych skarpet damskich i męskich.
Warszawska hurtownia poszukuje krajowych dostawców, którzy posiadają w swojej ofercie wyroby zróżnicowane cenowo, a charakteryzujące się interesującym wzornictwem.

reklama

- Przed nami duży wysiłek. Zamierzamy dokładnie zapoznać się z ofertą większych polskich producentów skarpet damskich i męskich. Chcemy zaproponować im niezwykle interesujące warunki współpracy oraz daleko idącą pomoc przy promowaniu marki wśród finalnych klientów. Dostrzegamy bowiem, że konsumenci w swoich wyborach nie kierują się marką produktu. Liczymy, że wspólnie z producentami możemy zmienić ten stan rzeczy – mówi Jacek Chludziński właściciel hurtowni rajstop Raj-Pol.
Obecnie w ofercie hurtowni Raj-Pol znajdują się skarpety męskie i damskie 9 producentów. Docelowo hurtownia chce aby ich liczba wzrosła do około 30. Taki wybór produktów zadowoli każdego klienta, który będzie mógł w jednym miejscu stworzyć na własne potrzeby ofertę niepowtarzalną i elastyczną cenowo.
Jak pokazują doświadczenia zaczerpnięte chociażby z branży obuwniczej – w najbliższych latach polski rynek pończoszniczy będzie ewaluował w kierunku droższych, lepszych jakościowo a przede wszystkim markowych wyrobów.
Sytuacja na rynku pracy ulega dalszej poprawie, spada bezrobocie i rosną dochody konsumentów. Należy się zatem spodziewać, że już wkrótce nastąpi wolny, aczkolwiek systematyczny odwrót od najtańszych wyrobów pończoszniczych. Klienci zaczną zaopatrywać się w sklepach i galeriach handlowych. To z kolei umożliwi wprowadzenie na rynek wyrobów w wyższych cenach i wykonanych z lepszych jakościowo surowców – a takie stanowią zdecydowaną większość w ogólnej ofercie hurtowni Raj-Pol. – Raj-Pol myśli perspektywicznie. Stara się wyprzedzać trendy rynkowe. Jak dotąd z powodzeniem. Podjęte w latach ubiegłych decyzje teraz przynoszą korzyści. Z powodzeniem udało się nam wprowadzić na warszawski rynek wyroby włoskiego koncernu Golden Lady Company. Spostrzegli to krajowi producenci rajstop i włączyli nas także do swojego łańcucha dystrybucyjnego. Teraz przyszedł czas na wyroby z jeszcze wyższej półki cenowej. Zajęliśmy się promowaniem włoskiej marki Filodoro. Praca informacyjna okazała się trafionym pomysłem. Sprzedaż rajstop Filodoro od trzech miesięcy rośnie, a liczba sklepów zainteresowanych ich dystrybucją w ciągu ostatniego miesiąca się podwoiła – mówi Jacek Chludziński.
Teraz doświadczenia zdobyte w czasie promowania rajstop zostaną wykorzystane w segmencie skarpet. Raj-Pol ma już gotowy specjalny multimedialny system informacji wizyjnej. Pomocne okaże się także w pełni wyposażone studio fotograficzne. – Jesteśmy zainteresowani podjęciem długofalowej współpracy z myślącymi rynkowo producentami skarpet. Sądzimy, że wspólnie jesteśmy w stanie spopularyzować marki tych wyrobów. Po drugie działając w grupie ograniczamy koszty, a klientom zapewniamy szeroki wybór oraz możliwość poznania bogatej polskiej oferty skarpet męskich i damskich – wyjaśnia właściciel hurtowni Raj-Pol.
Hurtownia rajstop, skarpet, podkolanówek i pończoch Raj-Pol od blisko 15 lat specjalizuje się w sprzedaży hurtowej wyrobów pończoszniczych liczących się polskich i europejskich producentów.
Raj-Pol to największa hurtownia pończosznicza w centralnej Polsce. Obecnie dostarcza rajstopy, pończochy, skarpety i podkolanówki do blisko pół tysiąca sklepów detalicznych zlokalizowanych w Polsce. Z ofertą firmy można zapoznać się za pośrednictwem internetu.

reklama
Spis treściWydania archiwalne