bieliźniarstwo i pończosznictwo

Producenci kostiumów kąpielowych lekceważą reklamę w miejscowościach nadmorskich

Po wakacyjnej przerwie powróciliśmy do pracy. Jej efektem jest kolejny, już 37 numer naszego Magazynu. W miesiącach wakacyjnych już tradycyjnie branża wchodzi w stan lekkiego uśpienia.

Triumph zmienia logo

Triumph International jeden z bardziej znanych światowych producentów modnej bielizny zdecydował się na odświeżenie i odmłodzenie wizerunku oraz wyodrębnienie trzech grup produktowych.

Hurtownia bielizny Matterhorn wprowadza usługę Dropshipping

Na początku lipca hurtownia bielizny Matterhorn z Mysłowic uruchomiła, jako pierwsza w Polsce, niezywkle wygodną dla właścicieli sklepów internetowych usługę Dropshipping. Pod tą nazwą kryje się kompleksowe zarządzanie realizają wysyłki zamówionego towaru bezpośrednio do finalnego odbiorcy.

Salon Bielizny i Mody Plażowej - Body Style - już wkrótce

W dniach 4-6 września 2007 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się druga już edycja Salonu Bielizny i Mody Plażowej – Body Style.
Salon ten to wyjątkowe spotkanie Wschodu z Zachodem, świetna okazja nawiązania kontaktów handlowych z producentami, sposobność obejrzenia i porównania bardzo różnorodnej oferty.

Mewa nie zrealizuje tegorocznych planów

Zakłady Przemysłu Dziewiarskiego Mewa, zajmujące się projektowaniem i produkcją bielizny i odzieży nie wykonają dotychczas zakładanych prognoz na ten rok. Zamiast zysku netto na poziomie 1,3 mln zł spółka będzie miała prawdopodobnie stratę w wysokości 1,7-2 mln zł.

Złoty Laur Konsumenta 2007 w kategorii rajstopy przyznany

Należąca do firmy Ferax marka rajstop Gatta została po raz trzeci uhonorowana złotym Laurem Konsumenta w kategorii rajstopy. Drugie miejsce w rankingu zajęła firma Adrian, trzecie – Bellinda, a wyróżnienie otrzymała firma Karina.

Kampania marketingowa "Show me your sloggi!"

W czerwcu pod hasłem “Show me your sloggi” rozpoczęła się kampania marketingowa bielizny marki Sloggi, będącej własnością firmy Triumph. Celem akcji jest relaunch marki Sloggi i zwiększenie jej popularności.

Biustonosz ma 100 lat!

Według Lisy Armstrong z tygodnika Times w tym roku przypada okrągła – setna rocznica powstania biustonosza. Równo sto lat temu słowo biustonosz zostało po raz pierwszy publicznie użyte.

Wszechpolak o bieliźnie

W trakcie przeglądania internetu, w portalu www.racjonalista.pl natknęliśmy się na dość ciekawą opinię dotyczącą stringów. Na tyle ciekawą i oryginalną, że postanowiliśmy zacytować jej obszerne fragmenty.

reklama
Spis treści aktualnego numeruWydania archiwalne