bieliźniarstwo i pończosznictwo

Kampania marketingowa "Show me your sloggi!" (4808)

W czerwcu pod hasłem “Show me your sloggi” rozpoczęła się kampania marketingowa bielizny marki Sloggi, będącej własnością firmy Triumph. Celem akcji jest relaunch marki Sloggi i zwiększenie jej popularności.
W Internecie kampanię promuje strona www.sloggi.pl. Mieszkańcy 31 krajów mogą uczestniczyć w konkursie na najzgrabniejszą pupę świata, a wyłonieni spośród internautów zwycięzcy – kobieta i mężczyzna – podpiszą kontrakt modelingowy na kolejną międzynarodową kampanię Sloggi, otrzymają premię pieniężną w wysokości 10.000 euro i ubezpieczenie pupy. Kampanię wspiera utwór muzyczny wykonywany przez debiutującą wokalistkę Aidę, która znalazła się w dziesiątce najlepszych wykonawców niemieckiej edycji Idola.

reklama

Promocja marki połączona jest z działaniami Public Relations, które w skali światowej nadzorowane są przez Inter – Triumph Marketing GmbH w Monachium.
W Polsce reklamą w Internecie zajmuje się Media Group Discipline. Kampanią reklamową w pozostałych mediach, w tym w wysokonakładowej prasie kobiecej i męskiej oraz w radiu, wraz z wszystkimi działaniami PR zajmuje się PROMEDIA Jerzy Osika.
Zakończenie kampanii przewidziane jest na listopad, kiedy to podczas wielkiego finału w Monachium zostaną wyłonieni zwycięzcy konkursu na najzgrabniejszą pupę świata.

reklama
Spis treści aktualnego numeruWydania archiwalne