bieliźniarstwo i pończosznictwo

Będzie więcej sklepów Calzedonia i Intimissimi

10.10.2007 17:51 (3052)

Niezwykle ambitne plany inwestycyjne Calzedonia Master Polska – firma zarządzająca sklepami dwóch marek: Calzedonia i Intimissimi. Sprzedawane są w nich m.in. włoskie rajstopy, pończochy, bielizna i stroje kąpielowe. Calzedonia Master Polska zamierza w ciągu najbliższych dwóch lat podwoić liczbę sklepów wchodzących w skład sieci oraz jeszcze w tym roku wprowadzić na polski rynek włoską markę Tezenis.

Marką Tezenis sygnowana jest męska, damska i dziecięca bielizna dzienna i nocna. We Włoszech działa już blisko 100 salonów. Charakteryzują się one jednolitą niespotykaną jeszcze w Polsce aranżacją wnętrz oraz przystępnymi cenami.
Calzedonia Master Polska zarządza dziś blisko 50 salonami z włoską bielizną i rajstopami. Działają one pod dwoma nazwami: Calzedonia i Intimissimi. W pierwszym z nich sprzedawane są głównie wyroby pończosznicze: rajstopy, pończochy skarpety. W drugim zaś można kupić bieliznę (biustonosze, koszulki, majtki). W większości przypadków sklepy Calzedonia i Intimissimi zlokalizowane są w bezpośrednim sąsiedztwie.

reklama

W planach Calzedonia Master Polska jest podwojenie liczby sklepów. Firma zdecydowała się na tak znaczne rozszerzenie sieci sprzedaży, ponieważ z roku na rok wzrasta wartość przychodów. Polacy polubili zakupy w centrach handlowych (tam głównie usytuowane są sklepy Calzedonia i Intimissimi). W ubiegłym roku Calzedonia miała 60 mln zł przychodów ze sprzedaży. W tym zaś zamierza poprawić wynik o o 25 procent.

Sieć sklepów Calzedonia powstała we Włoszech w 1986 roku. Zajmuje się produkcją kostiumów kąpielowych, rajstop i skarpet. Polityka sprzedaży oparta jest o sieć franczyzową. W ciągu 20 lat liczba sklepów wzrosła do ok. 1000. Są one zlokalizowane w Austrii, Chorwacji, na Cyprze, na Węgrzech, Meksyku, Polsce, Portugali, Rosji, Słowenii, Hiszpanii, Turcji i oczywiście we Włoszech. Roczne przychody Calzedonii przekraczają 1,6 mld zł.
Włoska bielizna i rajstopy (OMSA, Golden Lady, Veneziana, Elledue) mają na rynku polskim liczne grono lojalnych nabywców. Wyroby projektowane i produkowane we Włoszech charakteryzują się niepowtarzalnym wzornictwem oraz doskonałą jakością.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne