bieliźniarstwo i pończosznictwo

Bielizna Intimissimi zniknęła z billboardów

13.09.2007 18:52 (3513)

Znana także w Polsce marka bielizny Intimissimi na początku września zakończyła bilboardową kampanię reklamową. Już na początku sierpnia na tablicach reklamowych usytuowanych w większych polskich miastach wyklejone zostały plakaty reklamujące czarny biustonosz sygnowany znakiem Intimissimi. Tym razem na plakatach pojawiła się także cena – 67,90 zł.
Bielizna Intimissimi podobnie jak Triumph jest częstym gościem polskich tablic reklamowych. W grudniu zeszłego roku Intimissimi przypominało o nadchodzących świętach i znana brazylijska modelka Ana Beatriz Barros prezentowała czerwony komplet zmysłowej bielizny (koszulka plus majtki).

W sierpniu na billboardach zobaczyliśmy modelkę Irinę Shaykh – która jest główną twarzą katalogu Intimissimi – jesień 2007.
Marka Intimissimi powstała we Włoszech w 1996 roku. Obecnie jest spotykana w 809 sklepach, na terenie następujących państw: Australia, Chorwacja, Cypr, Czechy, Grecja, Węgry, Włochy, Meksyk, Polska, Portugalia, Wielka Brytania, Rosja, Słowenia, Hiszpania, Turcja i USA.

reklama

Każdy sklep Intimissimi przypomina atmosferą i wyglądem typowy gust włoski. Zajmuje powierzchnię ok. 200 mkw. O nastrojowy wystrój dbają proste linie, klarowne, obszerne i rozświetlone pomieszczenia w sklepie, delikatne cieniowania w kolorze białym, ton po tonie, zaś wszystkie detale – zarówno wejście, jak i witryna oraz wnętrze sklepu – zostały tak pomyślane, aby wzmocnić komunikację i wyobrażenie marki Intimissimi.
Intimissimi odnosi także sukcesy na rynkach światowych. Szturmem zdobywa rynek amerykański, a liczba sklepów gdzie można kupić bieliznę Intimissimi jest wynosi blisko 200.
W Stanach Zjednoczonych Intimissimi prowadzi sklepy wspólnie z legendarną Victoria’s Secret, stała się ulubioną marką bielizny celebrities. Sympatię klientów firma podtrzymuje także dzięki okolicznościowym zestawom – takim jak ten na walentynki.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne