bieliźniarstwo i pończosznictwo

BODY STYLE: dynamiczne pokazy mody i niepowtarzalna oferta

13.03.2008 21:11 (2058)

Trzecia edycja Salonu Body Style odnotowała dynamiczny wzrost zainteresowania ze strony odwiedzających. W marcowych salonach kontraktacji zarejestrowało się blisko 4.000 handlowców (o 54% więcej niż podczas edycji jesiennej minionego roku!) z całej Europy, m.in. Niemiec, Litwy, Łotwy, Ukrainy oraz Rosji gotowych do podjęcia rozmów biznesowych i składania zamówień. Magnesem, który przyciągał przedstawicieli sklepów specjalistycznych, butików, showroomów, jak i przedstawicieli sklepów multibrandowych była bogatsza, bardziej międzynarodowa oferta handlowa. Przez trzy dni targowe handlowcy zapoznali się z kolekcjami 50 marek (wzrost o 17% w porównaniu z edycją jesień 2007): austriackich, brytyjskich, francuskich, greckich, hiszpańskich, niemieckich, włoskich a także polskich. Wielu wystawców i przedstawicieli firm wizytujących salon, już podczas targów zadeklarowało chęć udziału w kolejnych, wrześniowych kontraktacjach

konkurs triumph inspiration award

W ofercie marcowego salonu kontraktacji na sezon jesień-zima 2008/09 po raz pierwszy znalazły się materiały i dodatki do produkcji bielizny. Przeważała bielizna dzienna i nocna – damska, męska i dziecięca. Wystawcy oferowali całe spektrum bielizny damskiej – dla kobiet o dużym biuście, ciążowej, bardzo wykwintnej zdobionej kryształami, pajetami i haftami. Handlowcy mogli również kontraktować wzory strojów plażowych, odważnych przebrań oraz rajstop, pończoch i skarpetek. Wśród prezentowanych nowości znalazła się bielizna ze skóry naturalnej, antybakteryjnej przędzy bambusowej całkowicie bezszwowe biustonosze wykonane w nowoczesnej technologii z zastosowaniem matryc wytłaczających oraz urządzeń ultradźwiękowych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się oryginalne silikonowe miseczki doskonale zastępujące tradycyjny biustonosz oraz manekiny pełnopostaciowe wyglądające jak żywe.

reklama

Żywiołowe i dynamiczne pokazy mody tworzyły niepowtarzalną ofertę salonu jednocześnie pozwalając na przyjrzenie się kolekcjom z bliska. Duże zainteresowanie wzbudziło również seminarium branżowe na temat tendencji w modzie bieliźniarskiej i plażowej wiosna-lato 2009 przygotowane przez agencję stylistyczną PromoStyl.

W drugim dniu targów, w przestrzeni Salonu Body Style odbył się prestiżowy finał międzynarodowego konkursu Triumph Inspiration Award skupiając na sobie zainteresowanie mediów branżowych i ogólnopolskich. Jury pod przewodnictwem Iwony Pawlovic nagrodziło projekt „Sugestia” autorstwa Doroty Odój reprezentującej Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Laureatka zaprezentuje swój projekt na międzynarodowym finale w Pekinie, latem 2008.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne