bieliźniarstwo i pończosznictwo

E-sklep z bielizną Intymnie.com zmienił oblicze

19.11.2007 19:39 (1147)

Na początku listopada w sieci internet zadebiutowała nowa, znacznie bardziej nowoczesna i przyjazna klientowi wersja e-sklepu z modną bielizną – Intymnie.com. Właściciel sklepu – firma Matterhorn z Mysłowic zdecydowała się na zmianę oprogramowania i wystroju swojej platformy handlowej ze względu na coraz większą liczbę przeprowadzanych transakcji. – Wykorzystywane do tej pory oprogramowanie mocno ograniczało nasze faktyczne możliwości w zakresie pełnego zaprezentowania rozległej oferty modnej bielizny damskiej. W ostatnich latach na rynku ecommerce pojawiło się wiele interesujących rozwiązań, które powoli stają się standardem w e-handlu. Myślimy racjonalnie i naszą przyszłość wiążemy z dystrybucją bielizny w internecie, dlatego też zdecydowaliśmy się na radykalne unowocześnienie platformy handlowej intymnie.com. Nowe rozwiązania pozwolą nam realizować kolejne cele sprzedażowe i umocnią naszą markę w ścisłej czołówce polskich e-sklepów z bielizną – mówi Tomasz Jaromin, współwłaściciel firmy Matterhorn.

reklama

Dużym plusem nowego wystroju sklepu intymnie.com jest przejrzystość, intuicyjna nawigacja i czytelne i atrakcyjne graficznie prezentowanie produktów. Oprogramowanie sklepu intymnie.com jest także przyjazne dla wyszukiwarek sieciowych, a to zapewnia witrynie wysokie miejsce w wynikach wyszukiwań i dodatkowo przekłada się na zwiększenie liczby kupujących.
Dzięki wprowadzonym zmianom e-sklep Intymnie.com jest miejscem wartym odwiedzenia. – Naszym klientom zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie, służymy radą, podpowiadamy i proponujemy. Zamówienia realizujemy w zdecydowanej większości w ciągu 24 godzin, a produkty prezentowane w naszym sklepie znajdują się w naszym magazynie. W najbliższych miesiącach planujemy dalsze rozszerzenie oferty. Chcemy także ruszyć z ciekawym programem lojalnościowym – zapowiada Tomasz Jaromir
Sklep internetowy Intymnie.com został uruchomiony w 2003 roku. Przez cztery lata obecności na rynku z jego oferty skorzystało już tysiące internautów. Obok sprzedaży detalicznej firma Matterhorn świadczy także usługi dla innych sklepów internetowych z bielizną.
Dropshipping, bo o nim tu mowa, to kompleksowe zarządzanie realizacją wysyłki zamówionego towaru bezpośrednio do finalnego odbiorcy. Opisowo procedura wygląda następująco: Klient e-sklepu składa zamówienie na stronie internetowej lub bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. Właściciel sklepu wchodzi na stronę hurtowni bielizny Matterhorn i przy zamówieniu zaznacza opcję Dropshipping. Podaje adres na jaki towar ma zostać wysłany oraz jeśli płatność ma się odbywać za pobraniem, kwotę jaką ma zapłacić ostateczny klient. Po otrzymaniu wpłaty na konto Matterhorn bezzwłocznie przygotowuje paczkę i wysyła ją do finalnego klienta. Klient otrzymuje przesyłkę tak, jakby nadawcą w rzeczywistości była firma korzystająca z usługi Dropshipping. Na przesyłce nie ma żadnych oznaczeń hurtowni Matterhorn, a zamówienia wysyłane są w nowych czystych pudełkach.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne