bieliźniarstwo i pończosznictwo

Ekskluzywna bielizna marki Chantelle ma nową ambasadorkę

22.10.2007 18:45 (3165)

Stephanie Seymour została nową międzynarodową ambasadorką marki Chantelle. Jako pierwsi prezentujemy filmową relację z imprezy, która odbyła się 16 października 2007 roku w Warszawie. Przedstawiciele firmy Chantelle oraz licznie zgromadzeni goście i przedstawiciele mediów z dużym zainteresowaniem obejrzeli najnowszą kolekcję bielizny sygnowaną znakiem Chantelle.

Chantelle to francuska marka eleganckiej, wysmakowanej bielizny skierowanej do kobiet, które cenią jakości i styl. To marka, która celebruje ponadczasowe kobiece piękno. Nową międzynarodową ambasadorką Chantelle została Stephanie Seymour. Zdjęcia tej top modelki lat 80-tych wykonał specjalnie dla Chantelle światowej sławy fotograf, przyjaciel modelki, Peter Lindbergh.

reklama

Chantelle – marka, która kocha kobiety
Od 130 lat istnienia firmy eksperci Chantelle towarzyszą kobietom codziennie na drodze do ich emancypacji, rozumieją doskonale ich potrzeby i z osobistym zaangażowaniem i pasja dążą do ich zaspokojenia. Wraz ze zmieniającymi się tendencjami i latami poszerzaną wiedzą, udoskonalają produkty Chantelle. Od stylistyki i kroju po każdy najmniejszy detal. To właśnie dlatego bielizna Chantelle jest wygodna, elegancka i doskonale modeluje sylwetkę. Takie walory doceniają zwłaszcza kobiety, które odczuwają potrzebę podkreślenia swojej sylwetki i chęć jej modelowania. Styl Chantelle jest elegancki i wyszukany. Nasze produkty są coraz bardziej nowoczesne, ale zawsze w dobrym guście – mówi Patrice Kretz, prezes zarządu grupy Chantelle. – Klientki z przyjemnością noszą na co dzień modele naszej bielizny, ponieważ odnajdują w nich wpływ najnowszych trendów oraz wygodę w noszeniu i dbałość o szczegół.

Chantelle jest pierwszą w sektorze mody marką, która ma odwagę pokazać ambasadorkę będącą w wieku klientek, do których skierowany jest przekaz. Nowa kampania informacyjna akcentuje ponadczasowe piękno kobiecego ciała. Otwarcie mówi też o zmieniających się wraz z wiekiem potrzebach kobiety. Kobieta kupuje po raz pierwszy bieliznę Chantelle miedzy 30 a 35 rokiem życia – wyjaśnia Alain Prost, dyrektor generalny Grupy Chantelle. – W tym wieku zaczyna potrzebować modelującej bielizny. Jej ciało zmieniło się z wielu przyczyn, w tym z powodu macierzyństwa. Kobieta dojrzewa i nie chce już cierpieć, aby podążać za modą. Pragnie stylowej bielizny, która dobrze leży, jest wysokiej jakości oraz ma zmysłowy i finezyjny charakter. Kobieta kupuje w bardziej przemyślany i zaangażowany sposób niż wtedy, kiedy była młodsza. To początek wierności produktom Chantelle, identyfikacji z filozofią naszej marki.

Stephanie Seymour – doskonała ambasadorka
Nowatorscy od początku swojego istnienia, niegdyś zrewolucjonizowali rynek bielizny, uwalniając kobietę od sztywnych gorsetów, dziś uwalniają ponadczasową kobiecość i piękno. Ambasadorką nowej międzynarodowej kampanii informacyjnej Chantelle została słynna top modelk*a lat 80-tych *Stephanie Seymour. Nikt lepiej niż ona nie sprawdzi się w roli ambasadorki marki tej klasy. Zdjęcia Stephanie Seymour ponad 300 razy zdobiły okładki najważniejszych magazynów mody. Pracowała z najlepszymi fotografami i dla najlepszych projektantów. Była modelką Chanel, Versace, Valentino, Dolce&Gabbana i Helmuta Langa. Sławę przyniósł jej też występ w teledyskach Guns N’ Roses nakręconych do piosenek „Don’t Cry” i „November Rain”. Stephanie Seymour od wielu lat jest stałą klientką Chantelle. Doskonale zna i wysoko ocenia produkty firmy. Zgodziłam się pozować tylko dlatego, że to Chantelle – wyjaśnia niezwykle znana w latach 80-tych top modelka, obecnie matka czwórki dzieci. – Noszę produkty Chantelle od wielu lat. To doskonała bielizna, z wystudiowanym krojem, który doskonale dopasowuje się do sylwetki i wymodelowuje ją. Jak każda kobieta, miałam oczywiście ochotę przetestować produkty innych marek, ale szczerze mówiąc to nie to samo.

Chantelle cieszy się wyjątkowym zaufaniem swoich klientek, zarówno tych znanych, jak i nieznanych. Zdobycie pozycji lidera skłoniło firmę do silniejszego zaakcentowania odrębności marki. Projektowana bielizna ma odpowiadać nowym tendencjom w modzie przy jednoczesnym zachowaniu jakości i wygody w noszeniu. Specjalnie w tym celu zaangażowano stylistę i niezależną dyrektor artystyczną. W wieku 40 lat – wyjaśnia Emmanuelle Voisin, dyrektor marki – każda kobieta wie, jakie są kroje ubrań, dzięki którym ładnie wygląda oraz te, które nigdy jej nie pasowały lub już jej nie pasują. Zawsze ma się jednak ochotę rozwinąć swój styl, nie rezygnując przy tym z wygody i jakości. Chantelle nigdy nie rezygnuje ze swoich umiejętności gorseciarskich. Dzisiaj wysuwa na pierwszy plan bardziej swoją markową dewizę niż swoje produkty. Celem tej kampanii komunikacyjnej jest podkreślenie ducha, postawy, emocji…To styl Chantelle – dodaje Emmanuelle Voisin.

Zdjęcia Petera Lindbergha
Styl Chantelle doskonale oddają zdjęcia Stephanie Seymour wykonane przez światowej sławy fotografa, a prywatnie przyjaciela modelki, Petera Lindbergha. Jest on artystą znanym i cenionym na całym świecie. Jego prace były publikowane w najsłynniejszych magazynach – takich jak „Vogue”, „The New Yorker”, „Vanity Fair” czy „Rolling Stone”. Fotograf świetnie zna i rozumie świat mody, co udowodnił swoim filmem dokumentalny pt. „Models – The Film”. Jedną z jego bohaterek była właśnie Stephanie Seymour. Prace Lindbergha były wielokrotnie wystawiane na całym świecie, a on sam jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. Raymond Loewy Fundation’s Award (1996) – najważniejszego europejskie wyróżnienia w dziedzinie mody i tytułu Najlepszego Fotografa Intarnational Fashion Awards (1997). Jak napisał prestiżowy magazyn „American Photo”, największą zaletą zdjęć Lindbergha jest ich otwartość, prawie szokująca szczerość. Jego modelki otwierają się emocjonalnie przed obiektywem, co sprawia, że zdjęcia odsłaniają prawdziwe i naturalne piękno tkwiące w fotografowanych kobietach. Ponieważ Chantelle chce budować z klientkami relacje oparte na bliskości i szczerości, oczywisty wybór padł właśnie na tego twórcę. Owocem współpracy marki ze Stephanie Seymour i Peterem Lindberghiem było powstanie pięciu niezwykłych czarno-białych obrazów zainspirowanych okładkami magazynów mody.

Chantelle,  Africa Original Chantelle,  Africa Sexy Chantelle,  Africa Sexy 2 Chantelle,  Chantilly Chantelle,  Sensua
Rodzinna spółka Chantelle, która zaczęła działalność w 1876 w Romilly (w departamencie Aube) jako producent elastycznych trykotów, stała się marką bielizny w 1949 roku. W 1962 roku powstała w Niemczech jej pierwsza filia. Marka rozprowadzana jest dziś przez 16 filii i należy do francuskiej Grupy Chantelle. Przedstawicielstwo Chantelle w Polsce mieści się w Warszawie przy ulicy Foksal 10. Produkty dostępne są w eleganckich sklepach z bielizną na terenie całego kraju.
Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne