bieliźniarstwo i pończosznictwo

GATTA na Fashion Week Poland z Natalią Jaroszewską, MMC i Agatą Wojtkiewicz!

18.05.2010 20:56 (1993)

Gatta – największy w Polsce producent wyrobów pończoszniczych – współpracowała podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland z czołowymi polskimi projektantami. Na łódzkich pokazach rajstopy i pończochy Gatty stanowiły uzupełnienie kolekcji Natalii Jaroszewskiej, MMC oraz Agaty Wojtkiewicz.

Wybrałam markę Gatta, ponieważ cenię wysoką jakość i zgodność z trendami. Moja najnowsza kolekcja „Pudrowy romans”, łączy w sobie zmysłową delikatność i rockandrollową nonszalancję. Przylegające do ciała, czarne spodnie Gatty typu “second skin” dodały drapieżności eleganckim żakietom i romantycznym bluzkom. Czarne kryjące rajstopy pięknie kontrastowały z pastelową kolorystyką kolekcji, a szczególnie efektownie prezentowały się w zestawieniu z lekkimi, tiulowymi kreacjami ślubnymi, które pojawiły się w finale – powiedziała Natalia Jaroszewska, projektantka.

reklama

W najnowszej kolekcji MMC Studio podczas Fashion Week Poland prezentowaliśmy rajstopy i specjalnie dla nas wykonane pończochy firmy Gatta. O wyborze firmy Gatta zadecydowała przede wszystkim ogromna gama kolorystyczna ich wyrobów. Kolory nadchodzącego sezonu proponowane przez firmę Gatta w 100 procentach pokryły sie z naszymi oczekiwaniami. W naszych kolekcjach lubimy połączenie ekstrawagancji z klasyką. Firma Gatta wykonała na nasze potrzeby bardzo ekstrawaganckie pończochy, które mogliśmy udrapować na nogach modelek tworząc grunge’owo-rockowy look naszego pokazu – powiedział Rafał Michalak, projektant MMC Studio.

Do mojej kolekcji na sezon jesień/zima 2010/2011 wykorzystałam czarne, kryjące rajstopy 60 DEN oraz cieliste pończochy ze szwem. Matowe, świetnie przylegające do nogi rajstopy idealnie uzupełniały graficzne formy ubrań zaprojektowanych przeze mnie, natomiast pończochy ze szwem wpisywały się w stylistykę lat 50-tych stanowiących inspirację do mojej kolekcji – powiedziała Agata Wojtkiewicz, projektantka.

Informacje na temat wiosennej kolekcji Gatta Collant:

Wiosenna kolekcja Gatty jest odpowiedzią na kobiecą potrzebę metamorfozy. Wyznacznikami nowej linii Gatta Collant są delikatność, świeżość, motywy geometryczne oraz kwiatowe, a także ikony mody. Wzornictwo emanuje łagodnością – linie są lekkie i harmonijne, a jednocześnie intrygujące i przykuwające uwagę niewymuszonymi zdobieniami oraz kontrastowymi zestawieniami kolorów. W geometrycznych motywach wyraźnie widać inspirację op-artem przejawiającą się w powtórzeniach tego samego motywu na jednej powierzchni, ale także pojawiają się wzory etniczne. W sezonie wiosennym nie mogło także zabraknąć motywów kwiatowych w tradycyjnej, jak i nowoczesnej formie oraz modnych ażurów. Wszystkie te elementy są nieodzowne przy tworzeniu romantycznego looku.
Alternatywę dla modowego minimalizmu stanowi kolekcja Galeria Fantasia, gdzie na pierwszym planie znajdują się legginsy w różnych odsłonach: multibarwne wzory, szaleństwo zestawień i połączeń. Teraz możesz mieć na sobie motywy komiksowe, a także wizerunki ikon stylu takich jak: Marylin Monroe czy Audrey Hepburn! Gorączka sobotniej nocy: kolory mocne i intensywne oraz wzory dające wrażenie odbijających się świateł. Wiosenna moda to lata 60. i 70. w najlepszym, unowocześnionym wydaniu.
Nowy, modowy sezon jest jak dotrzymana obietnica, że wszystko będzie wyjątkowe, świeże i na pewno nam się spodoba. I dokładnie takie jest! Wyłaniające się powoli trendy mają pomóc w stworzeniu własnego stylu. Każda kobieta ma szansę we wszystkim wyglądać po prostu pięknie i przede wszystkim szykownie!

Informacje dodatkowe:

Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w 70 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:

  • Gatta Collant – kolekcja rajstop i pończoch dla kobiet wzbogacana corocznie o kilkadziesiąt nowych wzorów w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej;
  • Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie i luksusowym samopoczuciu kobiet. Odzież powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych;
  • Gatta Cottoline – pod którą dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
  • Gatta Active – odzież sportowa adresowana do osób dbających o zdrowie i modny wygląd;
  • Gatta Underwear for man – bielizna dla mężczyzn.
2010-05-13 Gatta - pokaz Agata Wojtkiewicz 2010-05-13 Gatta - pokaz MMC 2010-05-13 Gatta - pokaz Natalia Jaroszewska
Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne