bieliźniarstwo i pończosznictwo

Gatta wspiera Olimpijczyków

21.11.2010 11:06 (1239)

Gatta – największy w Polsce producent wyrobów pończoszniczych – zaprosiła uczestników Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych, które odbywają się w Warszawie. Reprezentacja Monako, która w Zduńskiej Woli przechodziła aklimatyzację przed zawodami zwiedziła zakłady firmy Ferax – właściciela marki Gatta i Gatta Active.

2010-09-21 Gatta wspiera Olimpijczyk?w 1

Gatta gościła 18-osobową reprezentację sportowców z Monako, którą obdarowała strojami sportowymi. Gatta Active to nowoczesne stroje treningowe, natomiast Gatta Thermoactive to kolekcja bielizny, która łączy w sobie zdolność do szybkiego odprowadzania wilgoci z termiczną izolacją.

„Cieszymy się, że mogliśmy gościć reprezentację z Monako. To wyjątkowi sportowcy, którym na pewno będziemy kibicować podczas Olimpiady” – powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.

reklama

Igrzyska trwają od 18 do 24 września w Warszawie. Łącznie weźmie w nich udział 1.500 sportowców. Dyscypliny sportowe: lekkoatletyka, tenis stołowy, piłka nożna 7-osobowa kobiet, koszykówka zunifikowana (drużyny łączone zawodników pełnosprawnych i niepełnosprawnych), tenis ziemny, trójbój siłowy, bowling, jazda na wrotkach, badminton.

2010-09-21 Gatta wspiera Olimpijczyk?w 2

Special Olympics Inc. to międzynarodowa organizacja sportowa, która powstała w latach 60. XX wieku w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy Eunice Kennedy Shriver, siostry prezydenta Kennedy’ego. Podczas 40 lat swego istnienia, ruch Olimpiad Specjalnych objął swoim zasięgiem 180 państw i prawie 3 miliony zawodników i drugie tyle trenerów, działaczy, wolontariuszy i członków społeczeństwa. Ideą Special Olympics jest przekonanie, że osoby z niepełnosprawnością intelektualną potrafią przy odpowiedniej zachęcie i instrukcji trenować, cieszyć się i czerpać korzyści z uczestnictwa w sportach indywidualnych i zespołowych. Aktywność ta przyczynia się do rozwoju sprawności fizycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną, wykazania odwagi, odczuwania radości, dzielenia się talentami, umiejętnościami, przyjaźnią ze swoimi rodzicami, innymi zawodnikami i społecznością lokalną.

Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w 70 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.

Obecnie produkty marki Gatta to:

  • Gatta Collant – kolekcja rajstop i pończoch dla kobiet wzbogacana corocznie o kilkadziesiąt nowych wzorów w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej;
  • Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie i luksusowym samopoczuciu kobiet. Odzież powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych;
  • Gatta Cottoline – pod którą dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
  • Gatta Active – odzież sportowa adresowana do osób dbających o zdrowie i modny wygląd;
  • Gatta Underwear for man – bielizna dla mężczyzn.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne