bieliźniarstwo i pończosznictwo

Hirsch kończy prace nad katalogiem bielizny

27.09.2007 16:37 (1165)

Poznańska firma Hirsch specjalizująca się w produkcji bielizny damskiej jeszcze tej jesieni zaskoczy swoich kontrahentów nowym katalogiem produktowym. Zostaną w nim zaprezentowane zdjęcia aktualnie dostępnych modeli bielizny. W tej chwili sesja zdjęciowa dobiegła już końca i trwa graficzne opracowywanie wydawnictwa.
Firma Hirsch zdecydowała się przygotować katalog produktów, gdyż prosili o to główni odbiorcy – polskie hurtownie bielizny. Wydawnictwa prezentujące modele bielizny są dużym udogodnieniem dla handlowców. Pomagają także promować wyroby w internecie.

reklama

Do tej pory producent bielizny damskiej Hirsch korzystał z tego narzędzia w niewielkim stopniu. W związku z tym decyzja, którą podjęli właściciele firmy może być przełomowa. Dzięki nowemu katalogowi zawierającemu zdjęcia bielizny znajdującej się w sprzedaży możliwy będzie rozwój działań marketingowych oraz dotarcie do nowych klientów – także za pośrednictwem sklepów internetowych.
Duże polskie firmy bieliźniarskie systematycznie publikują zdjęcia swoich wyrobów. Dwa razy w roku wydawane są katalogi zawierające aktualne kolekcje bielizny (wiosna-lato i jesień-zima): biustonoszy, majtek, pidżam, koszulek, szlafroków, koszul nocnych, kostiumów kąpielowych, gorsetów, koszulek czy w końcu rajstop, pończoch tradycyjnych i samonośnych, podkolanówek, zakolanówek.
W połowie września swoje najnowsze produkty zaprezentowali na łamach katalogów następujący producenci bielizny damskiej: Nipplex, Kostar, Ava, Wol-Bar, L&L, Lama, Corin. Jak udało się nam dowiedzieć w tym sezonie na pewno nowego katalogu produktowego nie opublikuje białostocka Gaia.
Polski rynek bielizny w zakresie fotografii reklamowej obsługiwany jest generalnie przez kilka agencji fotograficznych. Jednak największym wzięciem cieszą się prace Agencji Reklamowej Kubik z Bielska-Białej. Z jej usług korzysta wielu polskich producentów. Na rynku bardzo często słychać opinie, że mimo iż sesje organizowane przez agencje Kubik nie należą do tanich – to efekty końcowych prac znakomicie przekładają się na sprzedaż produktów. W branży bieliźniarskiej – dobre, profesjonalnie wykonane zdjęcie to duża część sukcesu danej kolekcji.

Przedsiębiorstwo M. Hirsch istnieje od 1950 roku. Firma specjalizuje się w produkcji bielizny damskiej z wykorzystaniem materiałów wysokiej jakości sprowadzanych z Włoch, Francji, Niemiec i Szwajcarii. Oferta zawiera wiele fasonów: klasyczne, beznaramkowe, push-up, młodzieżowe oraz dla pań z dużym biustem. Oprócz tradycyjnej bieli i czerni firma oferuje również bieliznę w kolorach ecri, bordo oraz czerwonym.
Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne