bieliźniarstwo i pończosznictwo

International de la Lingerie & Interfiliere 2008 w liczbach

10.02.2008 02:24 (1704)

Coraz więcej osób odwiedza Międzynarodowe Targi Bielizny International de la Lingerie & Interfiliere – tak wynika z danych nadesłanych do redakcji Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo przez organizatora tej imprezy. Jako pierwsi w Polsce publikujemy obszerne fragmenty bilansu tegorocznej edycji wyjątkowego spotkania przedstawicieli branży z całego świata – Międzynarodowych Targów Bielizny – International de la Lingerie & Interfiliere 2008.

reklama

Z danych przesłanych przez organizatora wynika, że targi bielizny International de la Lingerie & Interfiliere 2008 odwiedziło 27147 kupujących, detalistów, specjalistów ds. kreacji, stylistów… w tym aż 17159 spoza Francji.
Po raz kolejny wzrósł udział odwiedzających spoza Francji – 63%. Francuzi stanowili 37% klientów. Mimo ewolucji jakiej ulega dystrybucja, udział detalistów utrzymał się na poziomie 31%, przy jednoczesnym zwiększeniu się liczby sprzedawców bielizny spoza Francji.
Edycję Targów Bielizny – International de la Lingerie & Interfiliere 2008 cechował gwałtowny wzrost liczby przedstawicieli branży, do których przede wszystkim kierowana jest oferta targów, co oznacza wzrost jakości odwiedzających. Pojawiło się więcej dużych sklepów i przedstawicieli dystrybucji zorganizowanej z Francji i zagranicy (16,5% odwiedzających), którzy jednocześnie zapowiedzieli swoją obecność na pierwszej edycji Mode City w Paryżu (Porte de Versailles) w dniach 6 – 8 września tego roku.
Na uwagę zasługuje również obecność nowych klientów francuskich i międzynarodowych: liczba odwiedzających z Rosji i krajów byłego bloku wschodniego wzrosła o 13%, z Bliskiego Wschodu – o 6,5%. Obecność Stanów Zjednoczonych utrzymała się na stałym poziomie mimo słabości dolara. Liczniej reprezentowani byli Niemcy, którzy awansowali z trzeciego na drugie miejsce w rankingu krajów odwiedzających. Na pierwszej pozycji utrzymali się Włosi, którzy stanowią 10,2% ogólnej liczby odwiedzających. Na trzecim miejscu znalazła się Belgia (4,7%), zaraz za nią Wielka Brytania (4,3%) i Hiszpania (4,1%), dalej Japonia, Szwajcaria, USA, Holandia i – na końcu pierwszej dziesiątki – Korea Południowa.

Udane konferencje, 3 głośne tematy, 20 konferencji, 58 prelegentów na bardzo wysokim poziomie i o różnych perspektywach, blisko 1 200 słuchaczy… Dane te świadczą o wzroście jakości konferencji, które podczas tej edycji zorganizowane były w formie dni tematycznych, poświęconych następującym kwestiom: rozwój rynków chińskiego i rosyjskiego, zrównoważony rozwój – od strategii przedsiębiorstwa do wprowadzenia produktu do obrotu i, po raz pierwszy w tym roku, franczyza.
Miejsce, w którym odbywały się konferencje, zyskało nowy charakter dzięki uruchomieniu kawiarni Literackiej. Zwieńczeniem przyjemności odkrywania, wrażeń, kontaktów była obecność Rebeki Apsan, która podpisywała swoją znakomitą książkę „La Petite Coquette”.

International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja International de la Lingerie & Interfiliere 2008 - fotorelacja
Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne