bieliźniarstwo i pończosznictwo

Już wkrótce kolejna edycja Międzynarodowych Targów Bielizny oraz Tkanin i Akcesoriów Bieliźnianych w Paryżu.

28.11.2007 22:37 (1723)

W dniach 24–27 stycznia 2008 roku odbędzie się kolejna edycja wyjątkowego spotkania profesjonalistów z branży bielizny. To prestiżowe wydarzenie zgromadzi na 40 tys. 152 metrów kwadratowych ponad 580 wystawców. Z ich propozycjami zapozna się aż 22 tys. specjalistów z branży bielizny zarówno z Francji jak i z innych państw – w tym także z Polski.
Międzynarodowe Targi Bielizny ujawniają jeszcze przed premierą nowości i główne trendy w modzie bieliźnianej, akcentując kreatywność i innowacyjność.

reklama

Podczas styczniowej edycji imprezy organizator zapowiada uruchomienie kilku nowych sektorów. Będą to:
Sektor „Morphing-wear” wyraża cenione przez konsumentki wartości związane z komfortem i dobrobytem. Bielizna ciążowa, dodatki modelujące, poduszeczki, ramiączka… a także nowy temat – bielizna pooperacyjna. Wśród wystawców znajdą się następujące marki: Oemée (FR), Body Wrap (USA), Brazabra (USA), Confort care and Beauty Line (ESP) i inne.
Po raz pierwszy Międzynarodowe Targi Bielizny proponują odwiedzającym „Ścieżkę franczyzy” (Parcours Franchise), aby umożliwić firmom rozwinięcie sieci dystrybucji, a specjalistycznym sieciom rekrutację przyszłych franczyzobiorców. W programie przewidziano: spotkania z firmami, dzień poświęcony na konferencje i obecność ekspertów, udzielających porad przyszłym franczyzobiorcom.
Rozwój Spicy Boutique – sektor ten gromadzi wszelkiego rodzaju przedmioty związane ze światem bielizny, od kosmetyków po akcesoria erotyczne, elementy dekoracyjne oraz marketingowe.

Jak zapowiadają organizatorzy siedem tradycyjnych sektorów targów zostanie wzbogacone o nowe marki:
ETERNITE (gorseciarstwo): wśród wystawców: Aubade, Chantelle, Empreinte, Implicite, Lejaby, Lise Charmel, Lou, Marie-Jo, Rosy, Simone Pérele…
Nowe marki: Hanky Panky (US), Kineba (FR), Gossard (UK), Wacoal (JP)
ICONE (designers): wśród wystawców: Alberta Ferretti, Andres Sarda, Christian Lacroix, Diesel, DKNY, John Galliano, Kenzo, Madame V, Marlies Dekkers, Parah, Ritratti, Roberto Cavalli, Valery, Verde Veronica…
Nowe marki: Chantal Thomass (FR), John Galliano Beachwear (FR), Patricia Pepe (ITA), Pleasure State (AUS), Replay (ITA).
JOUR APRES NUIT (bielizna nocna): 21% oferty*, wśród wystawców: Divertimento, Laurence Tavernier, Le Chat, Les Flaneuses, Fürstenberg, Louis Féraud, Mei-do by Kimono,
Nowe marki: Homewear concept (FR), Kumi Kookoon (US), Okha Home (DE)
IDEAL (bielizna męska): wśród wystawców: Bjorn Borg, Bruno Banani, Impetus, Les Garçons-Paris, Qz Bodywear.
Nowe marki: Good People (Korea)
SPICY GARDEN (młodzi projektanci): wśród wystawców: Bien Fée pour toi, Damaris, Only Hearts.
Nowe marki: Afterwear (DK), Britta Ushkamp (FR), Letters of marque (US), Senerissima (FR), Willow (Aus)
SPICY BOUTIQUE (akcesoria): wśród wystawców: Bijou Indiscret, Jimmy Jane, Kamasutra, Leloi, Love To Love, One Life…
Nowe marki: And God Created Women (UK), Delica Tella (FR), Ines de Castilho (FR), Maria La Rosa (ITA),
GRAND JEU (rajstopy i pończochy): wśród wystawców: Dore Dore, Gerbe, Olympia…
Nowe marki: Aristoc (UK), Pretty Polly (UK), Walk (Gr)

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne