bieliźniarstwo i pończosznictwo

Już wkrótce trzecia odsłona Salonu Bielizny i Mody Plażowej – BODY STYLE

26.02.2008 23:28 (1797)

W dniach 4-6 marca 2008, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się już trzecia edycja Salonu Bielizny i Mody Plażowej Body Style.
Kontraktacyjna formuła Salonu zyskała uznanie producentów, importerów i handlowców branży bieliźniarskiej. W ocenie branży jest to profesjonalne miejsce owocnych spotkań handlowych, wymiany doświadczeń, budowania partnerskich relacji z kontrahentami, promocji i utrwalania wizerunku marki, miejsce prezentacji nowości oraz inspirującej i rzetelnej informacji o tendencjach na przyszłe sezony. Sąsiedztwo Salonów Kontraktacji Next Season oraz Special Days sprawia, że targi są owocne zarówno dla przedstawicieli sklepów specjalistycznych, butików, showroomów, jak i przedstawicieli sklepów multibrandowych.

reklama

Więcej marek
W marcowym salonie Body Style handlowcy, korzystając ze wsparcia Zeszytu Tendencji
– Przewodnika Handlowca oraz Katalogu Wystawców będą kontraktować kolekcje
na sezon jesień-zima 2008/09 ponad 40 wiodących marek amerykańskich, brytyjskich, francuskich, greckich, hiszpańskich, izraelskich, niemieckich, węgierskich, włoskich oraz polskich. To o 17% więcej w porównaniu z edycją jesienną minionego roku.
Kolekcje bielizny dziennej, nocnej i sportowej, strojów plażowych, odzieży rekreacyjnej będzie można obejrzeć na stoiskach wystawców oraz podczas pokazów kontraktacyjnych
odbywających się pierwszego i drugiego dnia targów na wybiegu Salonu Body Style
w pawilonie 3.

Marki Salonu Body Style 2008:
Adamar, Allure Leather, Aurea, Beeren Bodywear, Bravo L, Braza, Bruno Banani, Cheek by Lisca, CITO, Dreamgirl, Duo Dario, Egeria, ESGE, Fantasie, Fauve, Forplay, Freya, Götzburg, Hanna Style, Haster, Jerbel, Lexon sp. z o.o., Lisca, Luvistile – Elisabetta Savini, Mirexim s.c. Maciej Waszak, Nuit Magique, Oxone, Pill, Pleas, Pompadour, Real Line, Roberto Cavalli, Saurian, Shirley Of Hollywood, Speidel, Taubert, Textilia Polska sp. z o.o., Timoor Fashion, Triumph, VAMP, Vidoque s.c., Zagano
Stan na 15.02.2007
Na każdą okazję
Oferta Salonu zadowoli nawet najbardziej wymagających handlowców. Przeważać będą kolekcje bielizny dziennej i nocnej, damskiej, męskiej i młodzieżowej. Obok kolekcji bezszwowych, sportowych i funkcjonalnych, oferowane będą wyrafinowane koronkowe komplety biustonoszy, majtek, gorsetów i body, ekskluzywne kolekcje piżam, szlafroczków, fantazyjnych przebrań, pończoch i rajstop. Nie zabraknie jedno-, dwu-
i trzyczęściowych damskich kostiumów kąpielowych oraz strojów plażowych, męskich kąpielówek i szortów o unikalnym wzornictwie. Wystawcy Body Style podczas trzech dni kontraktacji oferować będą również akcesoria do produkcji bielizny i strojów kąpielowych, koronki, haftowany tiul, a także manekiny bieliźniarskie.

Swobodna kreacja – tendencje w modzie bieliźniarskiej
W sezonie jesień-zima 2008/09 zalecane jest swobodne kształtowanie wizerunku przez zestawianie poszczególnych elementów bielizny niczym kolorowych klocków. Nawet, jeśli są one skrajnie różne stylistycznie. Formy są miękkie i przyjazne kobiecemu ciału.
W formach i materiałach widoczna jest nostalgiczna inspiracja minionymi dekadami
– siateczkowe koronki, haftowane tiule, delikatne jak mgiełka dzianiny z wzorami przeniesionymi z tapet utrzymane w pudrowej kolorystyce. Wiodące desenie to listki, kropki, groszki i punkciki. Sylwetkę modelują wyrafinowane cięcia widoczne przede wszystkim w gorsetach i koszulkach o właściwościach „drugiej skóry”. Majteczki i panty sięgają bioder. Sezon reaktywuje również sentymentalny styl „dzieci kwiatów” lat 70. charakteryzujący się ekscentrycznością i skłonnością do kiczu. Radosne zestawienia kolorystyczne przywołują wspomnienie lat 60. Optyka materiałów bazuje na efektach przestrzennych – materiały są jakby rzeźbione dłutem. W tym sezonie inspiracji dostarcza również współczesna architektura i estetyka grunge w luksusowym wydaniu.
W tej stylistyce kluczowe są kontrasty między gładkimi, połyskliwymi materiałami
a delikatnymi, przejrzystymi dzianinami i tiulami. Bielizna utrzymana jest w ciemnych kolorach – niepokojąca czerń, nocny granat, ciemne odcienie ziemi, mroczna zieleń, antracyt.

Triumph Inspiration Award – konkurs na najbardziej magiczny projekt bielizny
O prestiżu Salonu Body Style świadczy nie tylko ponowny wzrost liczby wystawców,
ale również fakt, że zostały on wybrany na miejsce krajowego finału konkursu Triumph Inspiration Award. Konkurs poświęcony jest idei poszukiwań najbardziej magicznego projektu bielizny. Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci najbardziej prestiżowych szkół artystycznych z ponad 30 krajów świata. W polskiej edycji konkursu
w szranki stanęło 12 projektantów z czterech szkół wyższych z Poznania, Katowic, Łodzi
i Krakowa. Ich projekty oraz zwycięzcę krajowego finału konkursu poznamy 5 marca, około godz. 14.30. Laureat będzie reprezentował Polskę na światowym finale konkursu
w Pekinie.

Wieczór integracji branży
Tradycyjnie podczas Wieczoru Branżowego, który odbędzie się 5 marca, o godzinie 19.00, w pawilonie 7A, wręczone zostaną prestiżowe nagrody: Złoty Medal MTP, Acanthus Aureus oraz tytuł Mister i Junior Eksportu Przemysłu Lekkiego 2008. Złotym Medalem MTP uhonorowane zostaną produkty, które charakteryzują się nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz wysoką jakością. Krajowa Izba Gospodarcza wyróżni prestiżowym tytułem Mister i Junior Eksportu Przemysłu Lekkiego 2008 najlepsze produkty przemysłu lekkiego odznaczające się szczególnymi walorami ekonomicznymi
i jakościowymi oraz będące dobrym przykładem polskich osiągnięć eksportowych.

Kolejne kontraktacje Body Style zostały zaplanowane na 2-4 września 2008 roku.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne