bieliźniarstwo i pończosznictwo

Konkurs Sloggi na najładniejszą pupę został rozstrzygnięty

01.11.2007 06:39 (1355)

W niemieckim międzynarodowym finale konkursu zorganizowanym przez markę Sloggi – “Show me your sloggi” zwyciężyła Bługarka Kristina Dimitrowa i Andriej Andriej z Rumuni.
Wielki finał “Mistrzostwa świata zgrabnych tyłeczków” ubranych w majteczki Sloggi został zorganizowany w Monachium. Wzięło w nim udział aż 45 osób z całego świata – zwycięzców krajowych finałów.

reklama

Przed podjęciem ostatecznej decyzji przez jury każdy kandydat musiał dwa razy pojawić się na wybiegu i zaprezentować się przed grupą ekspertów. Następnie jury, w skład którego wchodzili: brazylijski fotograf JR Duran, guru fitness Karsten Schellenberg, choreograf Marvin A Smith, modelka Sophie Anderton, Susanne Maushake z agencji modelek Munich Models i psycholog Dr Dawid.
Jury przyznało tytuł “najładniejszej kobiecej pupy” reprezentantce Bułgarii, a miano “najładnieszego męskiego tyłeczka” wywalczył Rumun. A walczyć było o co. Za zwycięskie wypięcie w kierunku jury swoich czterech liter zwycięzcy otrzymali po dziesięć tysięcy euro oraz umowę o pracę w modelingu – na kolejną międzynarodową kampanię Sloggi
Kristinie Dimitrowej i Andrejowi Andriejowi zafundowano również to, czym do tej pory mogła się pochwalić jedynie Jeniffer Lopez – ubezpieczenie tej jakże cennej części ciała.
Konkurs “Show me your sloggi” rozpoczął się w czerwcu tego roku. Jego celem był relaunch marki Sloggi i zwiększenie jej popularności.

Marka Sloggi powstała w 1979 roku. Oznaczane miały być nią komfortowe a zarazem trwałe majtki damskie. Wkrótce okazało się, że rynek zaakceptował nową markę. Wówczas podjęto decyzję o rozszerzaniu oferty o wyroby dla mężczyzn. Stało się to w 1986 roku. Marka Sloggi Men charakteryzuje się doskonałą jakością, trwałością oraz perfekcyjnym dopasowaniem, a także innowacyjnością i dostosowaniem do obowiązujących trendów w modzie.

  Zdjęcia z imprezy.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne