bieliźniarstwo i pończosznictwo

Mardo zmienia wzór opakowań

06.09.2007 18:37 (1012)

Producent bielizny damskiej z Poznania – firma Mardo pakuje swoje wyroby w nowe opakowania. Różnią się one od poprzednio używanych kolorystyką. Jest ona teraz utrzymana w bardziej ognistych, żywszych barwach. Projekt jest ciekawszy, a na opakowaniu widnieją niezbędne dane kontaktowe – w tym także adres firmowej witryny internetowej.

Właściciel firmy – Piotr Załęcki w rozmowie z redakcją Magazynu Bieliźniarstwo i Pończosznictwo zapowiedział, że zmiana opakowania to pierwszy krok w celu rozwinięcia działań marketingowych. Już niedługo na rynku pojawi się nowy katalog produktowy – sesja fotograficzna trwa. Mardo rozważa także możliwość rozwinięcia działań aktywizujących sprzedaż w hurtowniach bielizny.

reklama

Jesienno-zimowa kolekcja bielizny Mardo zachwyca doborem kolorystyki oraz wysmakowanymi zdobieniami. Pierwsze modele pojawią się w sprzedaży w ciągu dwóch najbliższych tygodni.
Firma Mardo zatrudnia ok. 20 osób należy do zatem do grona mniejszych firm. Modele sygnowane znakiem Mardo charakteryzują się bogatym wzornictwem zgodnym z najnowszymi trendami mody, wysoką jakością. Jej gwarantem jest nowoczesny park maszynowy, oraz materiały najwyższej jakości importowane od czołowych europejskich producentów.
W ofercie znajdują się biustonosze push-up, biustonosze miękkie (duże rozmiary na duże biusty), figi, stringi. Firma opiera dystrybucję o sieć największych polskich hurtowni bieliźniarskich.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne