bieliźniarstwo i pończosznictwo

Marka Sloggi ma problemy w Norwegii i Szwecji

04.09.2007 20:49 (1034)

Producent bielizny marki Sloggi ma w Skandynawii trudności w realizacji konkursu “The world’s most beautiful bum” (najpiękniejsza pupa świata), stanowiącego część międzynarodowej kampanii reklamowej “Show me your Sloggi”.

reklama

Firmie zarzucono namawianie do pornografii. Kampanią zajął się norweski rzecznik konsumentów wraz z organizacją przeciwko reklamom dyskryminującym płeć w Szwecji, które zgłosiły sprzeciw wobec konkursu ogłoszonego przez Sloggi i nagłośnili tę akcję w mediach.
Kampania marketingowa “Show me your sloggi!“rozpoczęła się w czerwcu.
Mieszkańcy 31 krajów mogą uczestniczyć w konkursie na najzgrabniejszą pupę świata, a wyłonieni spośród internautów zwycięzcy – kobieta i mężczyzna – podpiszą kontrakt modelingowy na kolejną międzynarodową kampanię Sloggi.
Marka Sloggi jest własnością firmy Triumph. Celem kampanii jest relaunch marki Sloggi i zwiększenie jej popularności.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne