bieliźniarstwo i pończosznictwo

Modna bielizna Esotiq rozpoczyna światową ekspansję

11.10.2007 18:44 (2131)

Bielizna marki Esotiq, wprowadzona na polski rynek jesienią zeszłego roku przez gdańską firmę LPP, już wkrótce dostępna będzie w Rosji. Firma LPP planuje bowiem systematyczne rozszerzanie sieci sprzedaży zarówno w Polsce jak i poza jej granicami.
Obecnie bieliznę Esotiq można już kupić na Słowacji, w Mołdawii i na Łotwie. W Polsce firma ma już 14 firmowych salonów działających pod szyldem Esotiq. W tym roku chce otworzyć jeszcze sześć kolejnych.
Podstawę kolekcji Esotiq stanowią dwie linie – Woman i Young. Linia Women to bielizna dla dojrzałej, eleganckiej , aktywnej zawodowo i świadomej swoich potrzeb kobiety. Stworzona z myślą o Paniach, które cenią modną i stylową bieliznę najwyższej jakości, przywiązują się do marek, a ich zakupy są przemyślane. Linia Women, tak jak kobieta, posiada swój styl i charakter. Jak zapewnia producent propozycje na jesień-zimę 2007 to delikatna i elegancka bielizna wykonana z najlepszych gatunkowo materiałów.

reklama

Linia Young to bielizna dla młodej kobiety prowadzącej aktywny tryb życia, która chce się czuć komfortowo i sexy. Wciąż szuka swojego stylu, więc jest otwarta na nowości. Young to wyrafinowana ekspresja, połączenie świeżości i intrygującej estetyki. Perfekcyjnie wykończona, przyjazna ciału bawełna oraz piękne koronki sprawiają, że młoda kobieta poczuje się powabnie, lekko i zmysłowo. To projekcja marzeń i współczesnej młodej uwodzicielki. W propozycjach na jesień i zimę widać wpływ wschodniego folkloru oraz modnych nadruków oraz wyrazistych kolorów.
Pisząc o bieliźnie Esotiq należy także wspomnieć o aranżacji salonów firmowych. W zaprojektowanie wnętrz zaangażowano bowiem sztab architektów, którzy opracowali projekt nowoczesnego buduaru, w którym kobiety czują się komfortowo. Każdy salon podzielony jest na dwie różniące się między sobą strefy – Women i Young.
Właściciel marki Esotiq firma LPP od kilkunastu lat posiada również inną markę bielizny – Henderson, skierowaną zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn. LPP nie prowadzi własnych sklepów Henderson, współpracuje łącznie z 200 partnerami, franczyzobiorcami i sklepami multibrandowymi.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne