bieliźniarstwo i pończosznictwo

Nowa identyfikacja wizualna firmy Nipplex

08.05.2010 02:21 (1366)

Firma Nipplex, jeden z wiodących producentów bielizny damskiej w Polsce, po 15 latach obecności na rynku, zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej. Zmiana jest symbolem podążania za najnowszymi trendami oraz służy kreowaniu bardziej luksusowego wizerunku firmy.

reklama

Dotychczasowy logotyp, w niezmienionej formie, towarzyszył marce Nipplex przez kilkanaście lat. Nowy projekt różni się od poprzedniego kolorystyką oraz formatem czcionki. Ma bardziej nowoczesny i dynamiczny charakter oraz podkreśla nieustającą chęć rozwoju firmy. Wraz ze zmianą logotypu nastąpiła również zmiana firmowych opakowań. W następnym etapie odświeżeniu ulegnie także szata graficzna strony internetowej oraz e-sklepu.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne