bieliźniarstwo i pończosznictwo

Obsessive - wielka marka z małego miasteczka

21.05.2010 00:31 (3167)

Obsessive to młoda, dynamiczna marka, która jest obecnie jedną z wiodących na rynku bielizny w Polsce. Dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów zaowocowała szybkim awansem na pozycję lidera w branży bielizny erotycznej, któremu klienci przyznali Złoty Laur Konsumenta za rok 2008 i 2009. Obsessive to pierwsza marka w Polsce, która stworzyła bieliznę erotyczną zarówno dla kobiet odważnych, jak i tych, które dopiero poszukują zmysłowych dodatków.

Agnieszka i Tomasz Szpila markę Obsessive stworzyli w 2006 roku. Pomysł narodził się w głowie pana Tomasza, kiedy nie mógł znaleźć dla swojej żony odpowiedniego prezentu – haleczki, która byłaby i fikuśna, i elegancka, ale w żadnym wypadku wulgarna. Ta, którą ostatecznie kupił, była kiepskiej jakości. Wówczas narodził się pomysł na Obsessive. Markę, która stawia na wysoką jakość, wykonanie, dbałość o estetykę i najdrobniejsze szczegóły.
Właściciele od początku istnienia firmy urzędują w skromnym biurze w Czańcu. Nowa siedziba jest obecnie w trakcie budowy, ale znajdować się będzie niezmiennie w małym miasteczku nad Sołą.

reklama

Projektowaniem, dobieraniem materiałów i szyciem prototypowych modeli, czyli stadium koncepcyjnym, zajmuje się w Czańcu Małgorzata Chmielniak, autorka m.in. stroju Stewardessy.

W ubiegłym roku przychód marki wynosił 14 milionów złotych, czyli o 40% więcej, niż rok wcześniej. W 2009 roku sprzedano ponad pół miliona kompletów bielizny i kostiumów. Imponujące jest również fakt, że aż 60% z nich trafia za granicę (30% do Francji i Włoch), do 40 krajów na wszystkich kontynentach.
Od tego roku bielizna Obsessive sprzedawana jest na przykład w Dubaju, w butiku usytuowanym w najwyższym budynku świata.

Dzieje się tak, ponieważ twórcy marki stawia na erotykę odnoszącą się do pozytywnych emocji i przeżyć z nią związanych, wolną od wulgarnych skojarzeń. Obsessive ukazuje, jak ważne w codziennym życiu są takie odczucia, jak namiętność, rozkosz czy zmysłowość. Emocje przez nie wywoływane budują erotyczny nastrój. Dzięki temu bielizna erotyczna staje się świetnym pretekstem do pobudzenia ukrytych pragnień i spełnienia najskrytszych fantazji, drzemiących
w każdym z nas.

Obsessive, oprócz projektowania i produkcji zmysłowej bielizny i kostiumów, wspiera artystyczne projekty i przedsięwzięcia, w których piękno kobiecego ciała jest inspiracją. Jest mecenasem sztuki, współpracuje z serwisem ŚwiatAktu.pl. Zakłada również grupę specjalizującą się w widowiskach taneczno-modowych, która będzie pracować pod czujnym okiem choreografa Igora Kryszyłowicza.

W strojach Obsessive występują hostessy w programie Kuba Wojewódzki Show.

Jak się okazuje, w niepozornym 5,5-tysięcznym miasteczku pod Bielsko-Białą można rozwinąć biznes, który, oprócz korzyści materialnych, przyniesie sławę i uznanie na całym świecie.

Obsessive Blondie back Obsessive Blondie Obsessive Lippie back Obsessive Lippie Obsessive Speedy Obsessive YO6M9331-sel-kol-ret Obsessive YO6M9379-sel-kol-ret Obsessive YO6M9468-sel-kol-ret Obsessive emergency dress Obsessive felisia Obsessive kiwi Obsessive litchi back Obsessive papaya back Obsessive savage robe Obsessive savage set Obsessive slave black Obsessive slave white Obsessive stewardess back Obsessive stewardess
Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne