bieliźniarstwo i pończosznictwo

Palmers inwestuje w wygląd salonów z bielizną

30.10.2007 17:14 (2247)

Palmers – lider w segmencie ekskluzywnej bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych, który od lat wyznacza światowe standardy zdecydował się na ponowne mocniejsze zaistnienie w świadomości polskich klientek. Firma wyznaczyła sobie do zrealizowania dwa ważne cele. Po pierwsze cykliczne masowe kampanie reklamowe na bilboardach i w prasie kobiecej, po drugie dopracowanie wyglądu salonów oferujących bieliznę Palmers.

reklama

W październiku marka Palmers ponownie powróciła na ulice polskich miast za sprawą najnowszej kampanii reklamowej. Tablice reklamowe zostały rozlokowane w dobrych miejscach w centrum. Głównym elementem przekazu jest nazwa marki.
Palmers stara się także zainteresować klientów przebywających w pobliżu salonów firmowych. W tym celu zdecydowano się na przygotowanie niezwykle ciekawych i dynamicznych wystaw. Realizacja założeń sprawiła, że wystawy sklepów z bielizną Palmers przyciągają wzrok i zachęcają do zapoznania się z ofertą.
Interesująco wygląda także wnętrze sklepów. W aranżacji wnętrz widać, że dopracowano każdy szczegół. Odpowiednio dobrano kolorystykę, meble i oświetlenie. W wystroju sklepów, Palmers odchodzi od powszechnego stylu buduarowego czy biało-szaro-czarnej kolorystyki tego typu wnętrz, stawiając na ekskluzywny minimalistyczny design, w którym wykorzystuje się wysokiej jakości materiały wykończeniowe, awangardową, przyciągającą wzrok, kolorystykę oraz oryginalne, nowoczesne oświetlenie witryn i asortymentu w celu zbudowania niepowtarzalnej, przyciągającej atmosfery wnętrza.
Jak już informowaliśmy w zeszłym roku prawa do reprezentowania marki Palmers na rynku polskim przejęła grupa Empik Media & Fashion. Zapowiedziała ona, że zamierza otworzyć w Polsce aż 15 salonów z bielizną Palmers. Pierwszy z nich został otwarty w warszawskich Złotych Tarasach.
Palmers to jedna z najbardziej znanych na świecie marek luksusowej bielizny dla kobiet. Pierwszy sklep Austriacy otworzyli w 1914 r. Firma rozwija się poza granicami kraju głównie przez franczyzę. Dziś Palmers ma ponad 400 sklepów, w tym 75 poza granicami kraju, m.in. w Niemczech, na Ukrainie oraz w Chorwacji.
Palmers trafił do Polski w 1993 roku. U szczytu popularności firma była na początku 2000 roku. Palmers szokował wtedy odważnymi billboardami z mocno roznegliżowanymi modelkami, często niszczonymi przez nieznanych sprawców. Obroty w warszawskich sklepach sieci były najwyższe wśród wszystkich salonów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszystko wskazuje na to, że Empik Media & Fashion pomoże marce Palmers ugruntować pozycję na rynku polskim.
Najnowsze kolekcje bielizny Palmers zostały zaprojektowane mając na uwadze nie tylko funkcjonalność produktu, ale przede wszystkim jego estetykę – bielizna ekskluzywna, lansująca najnowsze tendencje, emanująca kobiecością. Stąd dbałość o wykorzystanie jak najwyższej jakości tkanin, wyszukanych materiałów wykończeniowych i oryginalnych elementów zdobniczych. Już wkrótce na łamach Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo zaprezentujemy najnowszą kolekcję bielizny Palmers. Tymczasem zapraszamy do wirtualnej wizyty w warszawskim salonie z bielizną Palmers.

nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers nowe salony Palmers
Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne