bieliźniarstwo i pończosznictwo

Producent bielizny Kinga: nasze wyroby cieszą się coraz większą popularnością

17.09.2007 18:41 (1131)

Białostocki producent bielizny – firma Kinga, już drugi raz z rzędu został wyróżniony przez Przegląd Gospodarczy i Grupę Media Partner i otrzymał Złoty Laur Konsumenta 2007 w kategorii polscy producenci bielizny.
Badania prowadzone przez redakcję Przeglądu Gospodarczego mają na celu wyłonienie najpopularniejszych firm, produktów i usług dostępnych na polskim rynku. Respondenci proszeni są o wypełnienie kwestionariuszy ankiet i wskazanie produktów najczęściej przez nich wybieranych, najwyżej ocenianych oraz co bardzo istotne rekomendowanych innym osobom. Analiza zebranych danych umożliwia także określenie znajomości marki przez konsumentów.

reklama

Białostocka Kinga, zdobywając Złoty Laur Konsumenta 2007 w kategorii polscy producenci bielizny po raz drugi uzyskała potwierdzenie słuszności i celowości przyjętej strategii marketingowej w zakresie promowania swoich wyrobów. Reklamy bielizny Kinga publikowane są w licznej grupie czasopism skierowanych do kobiet, m.in.: Glamour, Claudia, Sukces, Cosmopolitan, Joy. Budowanie wizerunku marki to proces długotrwały wymagający korzystania z wielu kanałów komunikowania. Dlatego też Kinga nie skupia się wyłącznie na reklamie drukowanej, ale uczestniczy także w imprezach cieszących się dużym zainteresowaniem.
Latem tego roku bielizna firmy Kinga zaprezentowana została przez kandydatki Miss Podlasia podczas regionalnych eliminacji do Miss Polonia 2007. Podczas finałowego koncertu Miss Podlasia 2007 w Teatrze Dramatycznym w Białymstoku uczestniczki konkursu wystąpiły w bieliźnie z kolekcji Romance de Paris oraz Magic Garden.
Bielizna sygnowana marką Kinga skierowana jest do kobiet w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych wśród klientów białostockiego przedsiębiorstwa wynika, że użytkowniczki bielizny Kinga to kobiety, które czują się młodo, nie boją się pokazywać bielizny przy dekoltach, prześwitujących bluzkach i lubią kolory. Modele szyte są zatem z myślą o kobietach ekspresyjnych, kreatywnych, wyzwolonych, które podążają za trendami i wiedzą, czego chcą.
Właściciele firmy zdają sobie sprawę z tego, że bardzo ważny jest projekt. W związku z tym współpracujące z Kingą projektantki dbają, aby każda klientka znalazła model najpełniej podkreślający jej kobiecość. Tworzą bieliznę, którą same chciałyby nosić, a inspiracje czerpią głównie z produktów wystawianych na światowych targach w Paryżu i Lyonie. Kolekcje są tworzone z dużym wyprzedzeniem i cały czas zaskakują.
Marka Kinga jest gwarancją najwyższej jakości poświadczonej certyfikatem ISO 9001:2001 oraz znakiem jakości “Q”. Ponadto każdy model przechodzi w firmie najtrudniejszy test jakości, bowiem musi się oprzeć krytyce zatrudnionych w niej kobiet. Część produkcji jest eksportowane do Rosji, Niemiec, Francji i na Ukrainę.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne