bieliźniarstwo i pończosznictwo

Producent majtek Sloggi zrezygnował z kampanii w Skandynawii

11.09.2007 16:03 (996)

Jak poinformował miesięcznik Press – w wyniku masowej krytyki konkursu marki Sloggi “Najzgrabniejsza pupa świata” producent bielizny przerwał kampanię reklamową w Danii, Szwecji i Norwegii.
Największy sprzeciw różnych organizacji konkurs, który miał wyłonić “najzgrabniejszą pupę”, wywołał w Norwegii i Szwecji, gdzie organizatorowi zarzucano szerzenie pornografii. Mimo prób załagodzenia sytuacji Sloggi zadecydował o przerwaniu promowania konkursu w trzech krajach Skandynawii. Niepewny jest jeszcze jego los w Finlandii. W pozostałych krajach cały czas można przesyłać zdjęcia tylnej części ciała w bieliźnie. Finał konkursu ma się odbyć 1 listopada w Monachium.

reklama

Marka Sloggi powstała w 1979 roku. Oznaczane miały być nią komfortowe a zarazem trwałe majtki damskie. Wkrótce okazało się, że rynek zaakceptował nową markę. Wówczas podjęto decyzję o rozszerzaniu oferty o wyroby dla mężczyzn. Stało się to w 1986 roku. Marka Sloggi Men charakteryzuje się doskonałą jakością, trwałością oraz perfekcyjnym dopasowaniem, a także innowacyjnością i dostosowaniem do obowiązujących trendów w modzie.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne