bieliźniarstwo i pończosznictwo

Sto procent kobiecości - bielizna linii Hana dla kobiet o dużym biuście

24.07.2008 00:41 (3233)

Biust to jeden z atutów kobiecego ciała. Każda z nas marzy o tym, aby jego kształt i rozmiar były idealne. Modny jest niewielki, ale kształtny. A co jeśli jest w zdecydowanie większym rozmiarze?

Tym lepiej, bo rozkwita moda na seksowność, zmysłowość i naturalność. Kobieta ma dziś wyglądać po prostu jak kobieta. Przecież mężczyźni od zawsze powtarzali, że najbardziej lubią krągłe, kobiece kształty.

W latach 60-tych hojnie obdarzone przez naturę gwiazdy lansowały modę na obfity i krągły biust. W latach 70-tych królowała Twiggy – płaska i chuda jak deska. Obecnie, ponad połowa operacji plastycznych w Polsce to ich korekcja. Najważniejszy problem dotyczy wielkości piersi – za małe, nie chcą się ładnie ułożyć nawet w najbardziej zdopingowanym przez wkładki staniku, za duży – wygląda prowokująco w każdej bluzce i ściąga niechcianą uwagę otoczenia. Duży biust wielu kobietom wydaje się zbyt obwisły lub szeroko rozstawiony, przez co unikają odsłaniających dekolt kreacji. Duży biust, to duży problem!

reklama

Linia Hana, polskiego producenta ekskluzywnej bielizny Samanta, skierowana jest właśnie do kobiet o dużym biuście, które chcą dyskretnie podkreślić swoje kształty. Hana oferuje modele o dużych miseczkach (E, F, G, H i I), które zaczynają się od rozmiaru 65. Wszystkie doskonale podtrzymują i formują pełniejszy oraz mniej jędrny biust, także podczas uprawiania sportu.
Bielizna linii Hana została zaprojektowana z wykorzystaniem dzianin o właściwościach stabilizujących, dużej gramaturze i wytrzymałości na działanie światła, dzięki którym podczas prania zachowuje zarówno kolory jak i kształty. Wszystkie materiały mają certyfikat Oeko Tex (gwarancja bezpieczeństwa użytkowania), czyli są przyjazne dla skóry i nie uczulają (są hipoalergiczne).

Gipiura wykorzystana w tej linii ma przepiękne kwieciste motywy, które sprawiają, że bielizna jest delikatna i elegancka, a kolumienkowy splot zapobiega odkształcaniu się dzianiny.


W linii oferowane są trzy modele biustonoszy:

Hana A011 – biustonosz z dzianiny z elementami gipiury
Model Hana A011 uszyty jest z dzianiny z elementami gipiury. Charakteryzuje się głębokimi miseczkami, które osłaniają piersi i utrzymują je na odpowiedniej wysokości, nawet podczas uprawiania sportu. Zachowuje naturalny, kobiecy kształt biustu oraz gwarantuje dobre ułożenie i utrzymanie nawet mniej jędrnych piersi.

Hana A022 – niezwykle ozdobny, elegancki biustonosz wykonany w całości z gipiury
Model Hana A022 – to niezwykle ozdobny, elegancki biustonosz wykonany w całości z gipiury. Wewnętrzne wzmocnienia boczne podnoszą i zbierają duży biust do dekoltu. Podwójne cięcia zastosowane w miseczkach gwarantują idealne modelowanie obfitych kształtów. Finezyjnie zdobiony zaspokoi gusta najbardziej wymagających kobiet, śledzących trendy mody.

Model Hana A052 – to ponadczasowa bardotka. Miseczka z dodatkowym bocznym wzmocnieniem utrzymuje piersi na odpowiednim poziomie zbierając je do środka. Odpinane silikonowe lub ozdobne ramiączka są idealnym rozwiązaniem na specjalne okazje, pod różnego typu sukienki. Dodatkową zaletą jest możliwość różnych kombinacji zapięć ramiączek, np. zapięcie krzyżowe czy na szyi.

Linię Hana dopełniają stringi, figi i figi maxi w kolorach białych, czarnym, beżowym i bordowym.

Firma Samanta jest producentem ekskluzywnej bielizny damskiej działającym na polskim rynku od 1992 roku. W swojej ofercie posiada bieliznę dzienną, nocną oraz stroje plażowe. Kolekcje Samanty charakteryzuje wysoka jakość wykonania, niepowtarzalne, modne wzornictwo, bogata kolorystyka oraz szeroka gama dostępnych rozmiarów.
Kolekcje dostępne są w sieci sklepów partnerskich w całej Polsce oraz w salonach z bielizną za granicą, m.in. w Wiedniu, Moskwie, Kopenhadze, Salonikach.

Od 2004 roku Samanta corocznie nagradzana jest Gazelą Biznesu przyznawaną przez Puls Biznesu. Otrzymała też Srebrny Laur Konsumenta Przeglądu Gospodarczego oraz wyróżnienie w konkursie dla projektantów organizowanym przez Warszawskie Targi Lingerie.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne