bieliźniarstwo i pończosznictwo

Złoty Laur Konsumenta 2007 w kategorii Bielizna Przyjazna Ciału dla Italian Fashion

11.09.2007 17:06 (1032)

Bielizna produkowana przez firmę Italian Fashion z podwarszawskiej Zielonki drugi raz z rzędu została laureatem konkursu Laur Konsumenta 2007 w kategorii Bielizna Przyjazna Ciału. Oznacza to, że bielizna sygnowana logo Italian Fashion jest produktem najczęściej wybieranym przez konsumentów i cieszącym się dobrą renomą oraz jest także polecana innym. Gratulujemy!
To, do kogo powędrował tytuł rozstrzygnięto w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Były to opinie zweryfikowane ankietami. Konkurs “Laur Konsumenta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki.
Redakcja Przeglądu Gospodarczego już w 2004 r. zapoczątkowała badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze firmy, produkty i usługi na krajowym rynku po raz pierwszy w roku 2005. Są to firmy i produkty, które często wskazywali w ankietach konsumenci, najczęściej przez nich wybierane, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Badania miały także na celu określenie znajomości marki oraz zebranie opinii na jej temat.

reklama

Badania przeprowadzane były “face to face” oraz poprzez sondaż telefoniczny w gospodarstwach domowych i polskich przedsiębiorstwach. Zaletą tej metody był jego cykliczny charakter (realizowany w trzecim tygodniu każdego miesiąca), co pozwoliło na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych. Ich wyniki zadecydowały o zajętym miejscu w rywalizacji o godło “Laur Konsumenta 2007”.
Firma Italian Fashion powstała w 1990 roku w Zielonce koło Warszawy, od początku istnienia zajmuje się produkcją bielizny osobistej nocnej i dziennej; damskiej, męskiej i dziecięcej, a także odzieży.

Mocnymi stronami Italian Fashion jest styl i jakość. Styl interpretuje i realizuje wysoką kulturę ubioru, natomiast jakość wywodzi się z procesu produkcji, który splata wyrafinowane technologie ze wspaniałym rękodziełem. Rezultatem tego jest perfekcyjne wykonanie, precyzyjne wykończenie, jednym słowem niepowtarzalna elegancja, po której produkty Italian Fashion rozpoznajemy wśród tysiąca innych.
Wyroby dostępne są sklepach bieliźniarskich na terenie całego kraju a marka Italian Fashion osiąga z roku na rok mocniejszą pozycję na rynku.

Sonda
Jak często kupujsz nowy biustonosz?
raz w miesiącu i częściej
raz na dwa-trzy miesiące
raz na pół roku
raz na rok

 
Subskrybuj bezpłatny biuletyn

reklama
W bieżącym numerzeWydania archiwalne